Plánujete dovolenou?

in Česky!last year

Jako bezdětnému člověku bez závazků mi to přijde poněkud zvláštní, ale smysl to dává. Moji přátelé i kolegové, kteří už děti mají, začali velmi aktivně plánovat letní dovolenou. Prý je nejvyšší čas. Chápu, že s dětmi, které chodí do školky, nebo se školáky s různými koníčky, letním táborem, sportovním soustředěním a možná i mnoha dalšími aktivitami, není naplánovat rodinný týden nebo dva někde na prázdninách nic jednoduchého. Funguje to jinak, než když si ve Skyscanneru zadáte přímé lety Praha – Kamkoli v horizontu třeba dvou měsíců a pak jen vyberete, kdy a kam poletíte, s tím, že v nejhorším případě si dáte třeba dva dny home office někde v apartmánu na pláži. Při té příležitosti jsem si také všiml, že rodinné dovolené docela výrazně podražily. Nebo mi to aspoň tak připadá. Ale ani v tomhle směru nemám srovnání, možná se pohybují na cenách předcovidových.

Taková rodinná dovolená může být každopádně slušnou ranou pro rodinný rozpočet. Před lety jsem četl, že na hlavní dovolenou českých domácností padne asi 1,5 průměrného měsíčního příjmu domácnosti. Na druhou stranu na Hive si na sebe dovolená může alespoň částečně vydělat. Pokud právě přemýšlíte, kam letos v létě vyrazíte a co budete dělat, zkuste se zamyslet i nad tím, jestli o svých zážitcích budete schopni nějak čtivě poreferovat. Myslím, že cestování patří k tématům, ve kterých se tady točí největší peníze.

Za slušný post, který uspěje u kurátorů, si jako autor přijdete na 50 až 100 hive. A tím skutečně myslím jen autorskou odměnu. Schválně píšu hodnoty v hive, protože letní cena může být kdekoli mezi deseti centy a řekněme dolarem. Ten slušný post je samozřejmě potřeba napsat, což třeba mně vzhledem k formátu, v jakém je publikuju, zabere přes hodinu psaní. Plus další hodinka k nastudování reálií a samozřejmě čas strávený cestováním, focením a sbíráním zážitků…

Sečteno podtrženo to určitě není žádné terno ani při paritě hive s dolarem, berete-li v potaz čas, který tomu věnujete. Ale za každý týden dovolené takových postů dokážete napsat třeba pět. A k tomu řekněme půl tuctu obyčejných článků za pár hive do našeho rybníčku. Na zbohatnutí to není. Na to, aby vám to zaplatilo už letošní dovolenou také ne. Ale jako přivýdělek a investice do budoucna to podle mého ujde. A jen tak mimochodem, jak dlouho vám s běžnými články trvá, než vyděláte třeba 400 hive?







A jak si v uplynulém týdnu vedla tady na Hive komunita kolem tagu #cesky?

AuthorPostsPendingsPayoutsCommentsVotesDownvotes
@basstard17.9710.00031261
@birdwatcher545.4140.000284851
@bodie7110.6970.00071683
@bucipuci419.7800.000423124
@cryptoinvestsvk12.9350.0000280
@godfish4106.0990.0006210079
@janathedreamer113.5980.000156703
@jjprac413.0920.000452880
@kap113.8790.0009461
@krakonos629.4290.000675514
@kristyna040115.1670.00010711
@mespanta638.2840.00079103
@nikdo510.5130.00032050
@pavelsku530.5170.000234431
@photoparadise239.4970.000113723
@sione11.8680.0000311
@valggav21.3270.0006280
@zeero2223.7130.0000590
@zirky16.7340.000141494
Authors: 19Posts: 53390.514 HBD0.000 HBD352594939

Created on the web www.hivetags.xlisto.com.

Sort:  

Sice to možná není příliš velký výdělek. Ale myslím si, že je příjemné dostat odměnu za něco, co člověka baví. :)

Souhlas :) ale ten report z dovolené, to už slušný výdělek být může ;)

Zdá se, že za posledních pár let všechno zdražilo. Někteří z nás to očekávali a předpověděli to, když říkáme, že vlády v Severní Americe se opírají o tlačítko tisku v mincovně, aby zachránily své křehké ekonomiky.

Rád bloguji o pivu a jídle v rámci svého pravidelného obsahu. Když vezmete v úvahu výplaty za příspěvky kvůli letům praxe a networkingu, moje pivo a jídla v restauracích se v podstatě vyplatí samy! Představte si to pro někoho, kdo se v roce 2018 jednoduše připojil ke kryptoměnám!

Po pravdě řečeno, i když tomu tak je, odmítám převést svůj Úl na deflační FIAT a vystavit cokoli z toho vládě. Budu dál loupat své těžce vydělané fiaty na životní styl a zkušenosti pro svou rodinu a hromadit svůj Úl. Prozatím mi to umožňuje mít trvale vyšší hodnotu hlasů pro ostatní zde a dostaneme se do bodu, kdy budeme v Hive obchodovat, až se k nám připojí dostatek lidí.

V červnu mě čeká dovolená, která bude EPIC dobrodružstvím a nemůžu se dočkat, až to budu sdílet!

judaspriest_zekepickleman (1).jpg

It's funny how Hive is actually translated as a beehive in your comment ;)

Thanks for stopping by :)

Ono se to fakt blbě přepočítává, když jednou je Hive za 30 centů a o týden později za dolar, navíc většina z nás Hive hodluje a nevybírá, ale velmi hrubým odhadem se pomalu blížím k tomu, aby mi články o Zanzibaru zaplatily celou tu dovolenou tam :)

Co se vydělání 400 Hive týče, na tohle už se odpovídá lépe. Když mi sednou články, tak to někdy dám i za týden. Většinou ale spíš dva až tři týdny. Pokud teda bereme čistě jen autorskou odměnu...

No jo, jiná liga :) Ale už jsem to, myslím, jednou za týden taky zvládl :)

Jo, všiml jsem si, že si děláš jméno u Pinmapplu a ve Photography Lovers. Ruku v ruce s tím pak přicházejí i velmi pěkné payouty ;) Ne samozřejmě pokaždé, ale je to každopádně znát...

 last year  

Výdělek... Za poslední měsíc za kurátorství asi 100 hive, autorsky nějakých 145 hive (půlka v HBD). A měsíčně 25 hive na těch 20% p.a., co mám uloženo v HBD.

Vystačím si s tím, co píšu teď. Přičemž za velmi slušnou odměnu pro sebe považuju 2 USD netto za článek, což je kolem 5 hive.

Kurátorské odměny jsou úplně jiná káva, tam už těch 400 hive měsíčně mám :)

 last year  

Pracuj každý s chutí usilovnou
na národu roli dědičné,
cesty mohou býti rozličné,
jenom vůli všickni mějme rovnou.
(Ján Kollár, Slávy dcera)

 last year  

Proti plánu jsem se poslední týden opřel do psaní... Taky je podstatné uvést, že každý týden jsou kurátorské odměny vyšší a vyšší, jak akumulujeme HP.

Já jsem v poslední době se svými výsledky docela spokojený. Není to sice bůhvíjaká hitparáda, ale není to taky nic špatného.

Když nepočítám actifit reporty, tak moc potentní pisálek nejsem. 400 Hive nastřádám odhadem za 3 měsíce.

Jednou za dva týdny mi to na "stovku" vyleze. Takže 400 za dva měsíce. Kurátoři se mi vyhýbají velkým obloukem :-)

3-4 měsíce prvních 400
Teď aktuálně tak dele než rok