Sledujte: Virgin Galactic letí do vesmíru

in Česky!last year

Pozítří 29. června vychází třetí série Zaklínače a startuje další mise Virgin Galactic. Bude se jednat o výzkumnou misi, byť letenky na jejich skládacím letounu se již prodávají okolo 10 500 000 korun. Jsou tak dvakrát dražší než jistá ponorka...

image.png

Show tentokrát poběží přímo na stránkách Virgin.

Virgin Galactic mě původně zaujala kvůli jejímu divokému růstu na trhu, když závodili s Bezosovou firmou, kdo bude ve vesmíru první. Virgin Galactic se prohlásila za vítěze, nicméně její letouny končí krátce před mezinárodně uznávanou hranicí vesmíru. Chybělo jim tak několik kilometrů.

Cena tehdy vystoupala z nějakých 24$ na 62$, pak spadla až na 14$, následně se vrátila až k 57$ během pouhého půl roku.

image.png

V současnosti se obchoduje mezi 3 a 6 dolary a vypadá to, že by mohla nabrat růstovou trajektorii. Já jsem před akcí nakoupil na 4.05

image.png

Uvidímě, jak se jim povede!

Co se týká účelu mise atp., to jsem nezjišťoval. A popravdě je asi ani nebudu sledovat, neboť začíná Bali Major v e-sportu. Co se nakreslí na cenovém grafu mě ale zajímá!