Apríl, ještě tam jsem...

in Česky!3 years ago

Tak tohle přestává být legrace, vážení.

V první řadě vám všem přeju krásný pátek 😊
A teď mi někdo řekněte, jestli za tohle taky může Andy? Já mám totiž pocit, že ten letos poručil i počasí. Ráno vstanu a doma 16,5°C?! Přemlouvala jsem se, že to vydržim, že se budu hejbat a bude mi teplo. No přece nebudu v půlce dubna topit!
... No, po první online hodině, kdy jsem 45 minut jen seděla před notebookem, jsem rychle změnila názor! 😅

Takže vopravdu, v březnu jsem vlezla za kamna a v dubnu tam ještě jsem. Takovou zimu nepamatuju 🙄

IMG_20210416_130745-01.jpeg

A to jsem se, prosím pěkně, poslední dva březnový dny radovala, na sluníčku bylo krásných dvaatřicet, já na zahradě v tílku a šortkách, večer rudá jak rajče, no prostě paráda! A teď tohle...

Každopádně doufám, že to brzo skončí, protože vim, že i většinu z vás to štve, a snad se počasí brzy umoudří. Tváře mám ještě červený od nedělního sluníčka a věřím, že teplých a slunečných dnů bude přibývat.

Tak mějte všichni hezký den! 😊

P.S.: Kdyžtak můžeme zkusit hromadně zatančit nějakej indiánskej tanec a přivolat si lepší počasí 😁

Sort:  

Přivábit sluníčko a vynést Andyho do řeky.