Takový klasicky dnešek

in Česky!3 years ago (edited)

Ahoj přátelé, blogeři, mojí folouveři a náhodní kolemjdoucí. 😅 Může mít někdo nudnější dny jak já? 🙃 Tak schválně.
20210417_083702.jpg Toto je Páťova majstrštik omeletka , tím začnu svůj den a dnes se mi opravdu povedla, ( 3 vejce , oregano , gyros koření, sůl,pažitka, 100g debrecinka a nastrouhaný uzený sýr.) tomu všemu sekunduje klasicky dvojboj okurek/paprika. Prostě snídaně je základ dne co si budem přátele.

20210417_103259.jpg zjistit polohu kočky, taky důležitý bod.

IMG-20210416-WA0003.jpeg
tady sem si pořídil gauč, je to ruční práce jednoho našeho blogera, popravdě sem nevěřil že to dodělá ale překvapil. Za mě klobouček, a velké díky.

20210417_194713.jpgtakže teď často ležím na gauči...ne vážně toto sem chtěl doma fáákt moc. Takže na tom trávím každý den.

VideoCapture_20210415-141323.jpg
Život není jen o úspěchách , jsou to i pády, to platí i v sebe rozvoji, hlavní je se po každém pádu sebrat a pokračovat dál. Nezdát to. Tak třeba příště se povede. 😎
20210417_191011.jpg
Běh, můj útěk před negativními myšlenkami, můj pocit svobody, já si to užívám , nemusím běžet jak o závod. Za mě nejlépe investovaný čas dnes. Prostě nasadit sluchátka a vypnout.

20210417_193348.jpg
Ovesná home made kaše a já nešetřím na sobě :)

Doufám že sis můj článek užil , že jsem tě nějak inspiroval a že máš zábavnější corona dny. Díky za tvojí podporu

SEE YOU LATER 😉

Sort:  

Co to je za apku na to behani?

addidas runing

Congratulations @paprik! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 300 upvotes.
Your next target is to reach 400 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Tour Update - Governance
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!