30 fotek za 30 minut

in Česky!7 months ago

Září je za námi, tak vyhodnotím svoji fotografickou výzvu. Šlo o to, vyfotit (a v článku publikovat) třicet fotek, pořízených v časovém okně třiceti minut, přičemž jeden z důležitých požadavků byla rozmanitost námětů.

Pokud jsem nikoho "nezazdil", tak se výzvy zúčastnili čtyři odvážlivci. Podle jejich reakcí to vypadalo, že tato výzva nebyla snadná - ale proč by měla být? Výzvy holt takové jsou, jinak by to nebyly výzvy.

1. @mespanta

@mespanta je zkušená fotografka a na jejím výkonu to bylo poznat. Většina fotek byla pořízená v interiéru, ale o to to bylo podle mě těžší, přece jenom venku je víc možností.
Já osobně se přiznám, že takové fotky, jako předvedla @mespanta ve svém článku, fotím celkem nerad, protože vím, jak dlouho mi trvá každý takový záběr vymyslet a nachystat a já nejsem vždycky až tak trpělivý člověk. Ale nasázet takovýchhle úžasných 30 fotek za pouhých 30 minut, to fakt dávám klobouk dolů.


2. @krakonos

@krakonos byl v této výzvě pro mě to největší překvapení. Měl jsem ho zaškatulkovaného jako někoho, kdo se vyjadřuje spíš písmem než obrazem, a fotí, jen když opravdu musí. Proto upřímně oceňuju, že šel s kůží na trh a že se fotografické výzvy vůbec zúčastnil, ale o mnoho víc mě příjemně překvapil jeho výsledek.


3. @zirky

@zirky si dal v této výzvě z pilnosti tři pokusy, takže si ji asi užil ze všech nejvíc. Podle mě měly jeho pokusy stoupající tendenci, takže do hodnocení jsem vybral ten poslední. Podle mě je ze všech tří jeho pokusů nejlepší - nebo jinak řečeno, nejlépe splňující zadání.

4. @godfish

@godfish se rozhodl zabodovat reportáží z planespottingu na pražském letišti. Nejsem si úplně jistý tím, zda to byla nejlepší volba co se týká rozmanitosti a pestrosti souboru fotek, trošku ve mně hlodá podezření, že šlo spíš o účast než o výsledek, ale to nevadí. Všechno se počítá.


Díky všem, kteří se zúčastnili výzvy. Padesát HIVE dolarů jsem se nakonec rozhodl rozdělit mezi všechny čtyři účastníky tak, že nikdo neodejde s prázdnou.

@mespanta23 HBD
@krakonos13 HBD
@zirky13 HBD
@godfish1 HBD

Mimochodem, právě uvažuju o výzvě na listopad. O jedné vykutálené bych věděl, ale ještě to musím promyslet. Nebude jednoduchá, nebude pro každého... možná nebude vůbec. Ale uvidíme.

sepa.png


vote_follow.png

Sort:  

Díky. Rozhodně gratuluji @mespanta. Byla o několik tříd jinde než zbytek pelotonu. Čest všem dvěma ostatním.

Ó děkuji. Vůbec jsem nepočítal s umístěním.
Těším se na další výzvy.

Dekuji :) A hlavne byla to super zkusenost a zabava. A taky 30 minut pro sebe ;) Diky za skvely napad :)