Pel Mel po dlouhé době

in Česky!2 years ago (edited)

Krypto

  • no tam je to samá propáslá příležitost, ale jinak uspokojivě vláčkem nahoru
  • stoupání Hivu oproti BTC je super ;)

Drugwars

  • @krakonos taky už mě to neba kor když pan pistolka by mě asi mohl smést z povrchu armádu, nevím jak to dělá nepřišel jsme na to ani nákup armády ny to by nestačilo všechno DWD světa a ani výroba protože suroviny i čas, i když má vylevlovanej trénink na max ale ty suroviny nechápu
  • @godfish jo skoro už nikdo nedoufá ale hightouch zněl dost sebejistě... :)

Snímek z 2021-11-23 16-53-13.png

Pandemie

  • o té už jsme napovídal dost

Realitní trh

  • jo tak ten je vtipnej už asi tři měsíce chodím po bytech po Praze protože si hledám byt, je to komplikovaný protože nic není ale z některých jsou opravdu výhledy :)

PXL_20211011_140010411.jpg

PXL_20211019_141214455.jpg

PXL_20211026_090932888.jpg

  • podle fotek to není poznat ale u některých jsou takové výhledy třeba skoro 360 stupňů nebo alespoň půl horizontu :)
  • začínám to skoro považovat za koníček

PXL_20211026_090920306-PANO.jpg

Ni nestíhám

  • jo nemám na to ani pořádně čas číst #cesky
  • ono to chození po bytech taky něco času zabere
  • ale nestíhám nic, dokonce i míň pracuju :)
Sort:  

Výhledy jsou fakt nádhera! To by se bydlelo! Tak hodně štěstí, ať vybereš ten pravý.

Dík... zatím se moc nedaří...

 2 years ago  

Po dlouhé době nešíšeš o Covidu... To je pozitivní.

hahaha horší to už nebude ... :-/

jop pro mě je to nejvíce urgentní když se stím dá něco dělat a lidi dělaj blbosti kůli čemukoliv... teď už jsem to vzdal ale nutit do vakcíny se fakt nenechám už jen z principu a ne především tuhle zimu ...

jo já nestíhám jinak to víš... spousty námětů, ale mozek zapomětlivej i zapomene fotit po těch bytech jsou to skvosty...

Dokážu si představit ty ceny bytů v Praze...
Každopádně držím ti palce, ať se podaří najít ;)
!BEER

dík, no mě zájímá nájem a ten je taky dost na palici ale je to pro mě nejvýhodnější teka...

Člověk si nevybere. Platit musí tak jako tak.

No, ty DWD uvidíme... Zatím to na mě nijak dobře nepůsobí, ale když z toho něco cinkne, budu jen rád ;)

 2 years ago  

Minimálně z toho je nějaký upvote na Steemitu... A občas se zadaří i něco prodat na Steem-Engine.