You are viewing a single comment's thread from:

RE: Strava, díl 1.

in Česky!4 years ago

no já to mám různě, od té doby co věk vyžaduje se trochu zamyslet nad ručičkou na váze tak jsme několikrát dal whole30 a pak došel na nějakou směs, ale hlavně žádnej extrém (teda krom kafe, to asi piju extrémě) Třeba vím že v noci nemám jíst ale co někdy i v noci buchta dobrá :) A pak vím že ráno nebudu mít hlad tak vlasně až objedvám... někdy dosebe nasoukám jen něco protože vím že celá mokakonvička světle pražené kávy na práznej žaludek po ránu není ok, takže i když nemám hlat tak něco vezmu a strčím to do pusy, páč žalůdek by se kroutil a já mám chu na kafe... ale v zásadě třeba už nejím polévku a hlavní jídlo a dezert... ale jen jedno z toho... a vlastně mě obecně vyhovuje třeba večeře kolem 21, aby jsme nedostal hlad než jdu spát atd... prostě těch věcí je hodně... ale stejně v tom dělá zmatek rodina ta to má jinak a tak je to takovej pskvil... ale pro mě hlavní moto posledních let je nepřežírat se. :)
A vlasně bych řekl že to celé řídí žaludek, já si něco můžu myslet a chtít ale žalůdek říká svoje :) Časy kdy jsme sežral 15 knedlíků a ještě měl pořád chuť jsou pryč :)

Sort:  

O tý rodině jsem taky přemejšlel. Co bych dělal...pravděpodobně bych se zkusil naladit na jejich rytmus. Připadá mi to jako cesta nejmenšího odporu, ale tu zkušenost nemám, takže těžko říct. :)

Btw s těma knedlíkama to někdy přejde? To bude smutnej den... :D

Ty knedlíky budou individuální ;)Já ani můj žaludek nemáme v plánu naši konzumaci v nejbližších desetiletích nějak omezovat :D Ale určitě v tom hrají velkou roli i genetické dispozice. Já toho sním fakt kvanta a přes 80 kilo jsem se dostal až loni, ale to bylo spíš díky poměrně dost intenzivnímu cvičení... Užívejme si ten dar a jezme, dokud nám chutná :D