Sort:  

Když jsem začínal, měl jsem i třeba 100 bpm průměrnou tepovku. Tělo a mozek nezvyklé tomuto pohybu se vyrovnávali s novou koordinační hádankou, haproval tam rytmus a tak no :)

Teď už mám třeba 60, takže mě to začíná spíš vyklidňovat, než že by mě to rozkoplo noc :D už jsem měl i 46 třeba

No hele předtím než to začneš cvičit tak by jsi se měl vydýchat a tak celkove sklidnit :) takže tepovka by neměla bejt vysoká :)

Ale zase na druhou stranu třeba když cvičím freestyle a třeba i po špeku tak to funguje divně páč jako to nahodí tep třeba na 120 a vtom se to udržuje třeba půl hodiny a přitom jen dýcháš pomalu a děláš pomalý pohyby :)

Jo jo já vim :)

Tak ona tepovka je samo jen jeden z ukazatelů, navíc jí ovlivňuje spousta věcí od spánku (pravidelně když se nevyspim, jí mám vyšší), přes trénink (po půlmaratonu prostě tepovku tak nějak zvedne ledaccos), až po rozsah pohybu při cvičení. Ale je to příjemný, když to člověk začne spíš vyklidňovat. :)