You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bitcoin na ATH? Dnes!

in Česky!2 months ago (edited)

Vidím, že sis tady svůj účet až na pár stovek Hive vysál skoro celý, tak nevím, jak moc velkou jízdu si tady užiješ :) Ale je mi jasné, že to máš jinde... A já na tom nejsem o moc líp, taky už jsem skoro 90% toho, co jsem si tu za ty roky vydělal, vybral, ač teda fakt velmi nerad. Ale zařekl jsem se, že aspoň 10k Hive si na ten nadcházející alt bull run musím nechat, i kdybych kvůli tomu musel chodit někam na brigádu :D

Jinak samozřejmě souhlas. Tolik pozitivních zpráv / událostí hrajících ve prospěch krypta tu ještě nikdy v historii nebylo, takže si taky myslím, že tohle je teprv začátek a že nás čekají fakt zajímavé časy ;)

Btw vidím, že do Hive tipovačky ses zapojil, ale mám teď otevřený i Bitcoinový speciál. Jen si musíš pospíšit, za chvilku budu dělat uzávěrku a souhrn tipů :)

@tipu curate

Sort:  

Díky, jojo, to je dávno jinde. Doufám že to bude aspoň na kafe, co si tady vydělám navíc, ale už není stejně tolik času na psaní, tak to beru jak to je.
Na bitcoinový speciál se mrknu :-) dík
Testuju teď konkurenta Hive, platformu Polkaverse, kde ale musíš mít nějakou Polkadotí extension peněženku typu Talisman. https://polkaverse.com/ . Jeden z nejaktivnějších pistatelů, kterého sleduji, má týdně cca 7000 SUB tokenů, tj. cca 63$ / týden. Ale ten je fakt hodně aktivní. A odměnu dostáváš i za likes, optimum je udělat jich minimálně 10 (likes) za den.

60 dolarů můžeš mít tady za jeden článek :)

to jako fakt? ale to se dělí 1:1 mezi tebe a hlasující, ne?

Ano, ale já to bral už v čistém. Pokud bereš nejúspěšnější uživatele, 120 dolarů za článek není nic neobvyklého. Já dal nedávno něco přes 100 při ceně kolem 0.3 USD. To je dneska o třetinu víc, cca 130 dolarů celkem a tedy 65 autorské. O víkendu jsem dostal za článek asi 35 dolarů autorské odměny.

...při těchto cenách. Jestli se Hive aspoň přiblíží svému ATH, budou tu zas lítat $500+ články jak na běžícím páse :) To zas bude najednou navrátilců!

Jo, kéž by :))

Ten institucionální iniciacni pohyb byl docela zabijackej a je otázka jestli se retail chytne :) pokud jo a FED neotočí, tak by to mohla být ještě větší bambulárna než posledně

Jsem zvědav :) Já na Hive, tehdy teda ještě Steem naskakoval právě těsně před tehdejším ATH Steemu (přes 8 dolarů), kdy se navíc ještě totálně zbláznil "stable" SBD, který tenkrát lítal někde kolem 10 dolarů, takže tehdy byl fakt trending plný článků s payouty v řádu tisíců dolarů a celé to vypadalo jako ultimátní dream come true :) Krátce poté mě navíc oslovila jedna česká velryba, jestli bych ji nechtěl pomáhat s blogem za jeden její plný upvote denně, což bylo tenkrát asi sto dolarů... No tak jsem samozřejmě všechno nechal a šel do toho po hlavě, že :) Bez jakýchkoliv znalostí a zkušeností co se krypta a trhu obecně týče. Pak taky pochopitelně přišlo poměrně kruté vystřízlivění :D

Tak to je hustý :) já tu trending Page ani vlastně články jako takové nesledoval ani když bylo Hive na ATH. Ale pamatuji si přesně kdy jsem stál na rozcestí jít do toho bezhlavě... když jsem v práci během obědové pauzy nahrál v SPL přes 300$ v DEC...
Ale místo výpovědi jsem začal prodávat. A sice jsem trefil peak, ale moc jsem už toho kvůli nízké likviditě prodat nestihl. Musím ale říct, že pro mě bylo i docela komfortní vše držet přes bearmarket a ani jednou jsem neuvažoval o tom prodat. Tentokrát to vychytáme 😉. Musi jen přijít dostatečné množství lambo-boys 😄

Taky dobré :) Tohle kdyby se stalo mně, tak po tom obědě se už na odpolední směnu asi nevrátím :D Ale já jsem v tomhle docela střelec no, viz můj příběh tady :D Kdybych neměl rodinu, tak asi střílím dál, ale teď už by to fakt bylo dost nezodpovědné, takže hledání nějaké "normální" práce mě nejspíš brzy nemine...

koukám, že jsi to dal celkem nedávno, ale zase jsi se musel celkem ohánět 🍺

Kupodivu ani ne, jen jsem musel zajít na pivo :) tyhle články mě fakt baví a píšou se mi skoro samy. Alespoň teda anglicky, je fakt, že překlad do češtiny už mě pak moc nebaví :)

A teď už mám za včerejší článek půlku ze skoro 40 dolarů. Pivo nese, zkus to ;) Jen to nesmí být žádný průmyslový patok :)

tak ty jsi jiná liga :-D

No, nechybělo moc a možná jsem tě vyvedl z omylu :) V Kauflandu byly v akci speciální velikonoční Svijany. Z "průmyslových patoků" mi zrovna tenhle nevadí, tak jsem se chystal jich koupit pár balení (plechové six-packy, pěkný stylový velikonoční design), hezky to nafotit a něco málo k tomu napsat. Věřím, že pár desítek dolarů by ten článek hodil, už jen kvůli stabilní podpoře jistých kurátorů, se kterou vím, že mohu u svých delších článků počítat. No ale nestalo se, ačkní "Sviňany" se samozřejmě okamžitě vyprodaly :D :/

Heh :) Když jsem tě zval do #beersaturday, těšil jsem se na nějakou ukázku opavského řemesla :P

Já vím, ale u toho domácího koštování odpadá ten problém s koncentrací, který je v hospodě či pivovaru téměř vždy :D Však mám pocit, že pár pivních článků o tom, co jsem pil doma, už světlo tohoto blockchainu spatřilo :)

Dík za tip, rád bych se na to podíval, ale nemám teď čas ani na Hive, takže mi to asi nevyjde... Btw co ten Pink? Ten tetrisový airdrop... Už něco dropli? :D

Pink

Tady v tabulce https://1url.cz/4u9op si najdeš svoji adresu a zjistíš, kolik máš bodů. Jak s těmi body pak naloží/kolik to bude tokenů, to se zatím neví.
PS. @krakonos to hrál taky

Dík :)

Už došel PINK airdrop za hraní té hry na Polkadotu, mrkni sem a zadej svoji adresu https://moonbeam.subscan.io/

a tady to můžeš rovnou vyměnit (nebo se podívat, kolik je to hodnota v USDT)

https://app.stellaswap.com/exchange/swap

ne, ale už vydali seznam adres, které mají kolik bodů a na základě toho budou pak posílat i ty tokeny. určitě napíšu, až to bude, ale vleče se to :-)