Tak už jede Hive-Engine

in Česky!4 years ago

Dočkali jsme se. Kromě Steem-Engine už jede i Hive-Engine. Dokonce jsou některé tokeny převedeny, namátkou Bilpcoin.

obrazek.png

Jiné jako LEO, STEM nebo SPORTS migrovaly úplně, na Steem-Engine je nevidím.

Nobel se změnil v Chary a starý Nobel už jeho stvořitel nebude podporovat na Steemu, asi je dobré se ho zbavit - to je info pro @jjprac.

Dřív se vyvíjel nový Steem-Engine na https://next.steem-engine.com/. Vlastně ani nevím, čemu měl sloužit. Přijde mi takový nedodělaný. Pořád se tam něco načítá a kde nic tu nic.

Uvidíme co další tokeny. Ale co jsem pochopil, za jejich přechod na Hive se musí něco platit. Asi v Bee tokenu. To je možná šance pro nějaké spekulanty, kteří by si sázeli na jeho zvýšení hodnoty. Já to neudělám, ale někdo třebas může.

Co jde nového udělat na Hive-Engine je Depozit STEEM tokenu za 1% poplatek. Je to docela rychlé a hned poté můžete trejdovat "SWAP.STEEM" token za Hive. A poté udělat výběr/Withdraw za další 1% a máte ze STEEMu Hive.

obrazek.png

obrazek.png

Sort:  

Díky za info. O Nobelu / Chary už vím. Akorát je škoda, že jsem před časem všechny Nobely omylem zastakoval. A teď je z toho jen tak snadno nedostanu. A i kdyby, jejich cena je nula nula nic.
Už jsem se každopádně pustil do sbírání tokenů Chary pro dobročinné účely :)
A to, že zmizely LEO a spol taky "potěšilo" .
Ještě jsem je neměl všechny odstakované a prodané. Holt moc důvěry v podobné věci se rozhodně nevyplácí...

LEO ale nezmizely, ne? přešly na hive-engine řekl bych

A jo, máš pravdu, teď na to koukám. I se zůstatky. Tak to je fajn :)

https://next.steem-engine.com, pokud se nepletu, je jen nova verze steem-enginu. V novem kabate a ponekud nestabilni. Tot vse. Nic moc jinyho by tam byt nemelo ;)

Btw, vzhledem k tomu, jakej je na steem-enginu spread (rozdil mezi nakupkou a prodejni cenou), tak dost mozna bude vyhodnejsi smenit STEEMy na HIVE pres @blocktrades. Jelikoz ale ceny na blocktrades se take odviji podle spreadu (ale z burzy z vyssi likviditou, kde pravdepodobne bude spread o dost mensi), tak doporucuji si ty procenta predem overit.

Aha spread jsem nekontroloval. Myslím že blocktrades má velký spread a navíc tuším ma freezed account tak ani nemůže operovat se steem ale možná se pletu.
Jak se ti podařilo dostat se na blacklist?

Na ten freeze jsem nejak zapomnel. Mas pravdu...

V jistych dobach jsem mel curatorbota, ktery upvotoval vsemozne clanky. Psal jsem si s nekym na Discordu, a pry je to proste proto, ze jsem upvotoval spam clanky. Jeste ke vsemu to bylo na jinym uctu nez na tomto, ale holt podle IP poznaj, co mam za dalsi ucty. Kdyz jsem se ptal na dalsi otazky typu, jak se dostat pryc z blacklistu, ten nekdo mi uz neodpovedel. Takze na ne seru, nebudu zebrat o odstraneni z blacklistu.

Navic moje hlavni aktivity na HIVE nespocivaji v psani clanku. Obcas tak akorat neco okomentuju. Takze mne se opravdu nevyplati se s nekym dohadovat.

Hmmm... ale jak tak koukam, mozna by bylo dobre si z pomstychtivosti napsat bota a zacit skutecne spamovat, abych je tak pripravil o voting power. Treba je donutim vytvorit blacklist pro blacklist.

To pak bude Truly Dark Blacklist ;)