Jsem zlatý medailista / I'm gold medalist

in Česky!2 years ago (edited)
ENG (česky dole)
So I received Gold medal of prof. MUDr. Jan Janský. This is an award for blood donors for 40 donations without a reward.

I reached and exceeded 40 donations. Both of my parents were blood donators, so logically I started donate as soon as I was 18 years old. I got Bronze and Silver medal for 10 and for 20 donations. But then I stopped for a few years.

I returned to blood donation four years ago and I reached 40 donations last year.
I hope I will be healthy for continue and I could double the number of donations in 10 or 11 years.
If I reach 80, I would get the Golden Cross CRC 3rd class.

89d03f56_45e8_4d3e_b65a_91a1404e7117_1_105_c.jpeg

A tak mi před koncem loňského roku přišel pozdrav od Českého červeného kříže. Zlatá medaile prof. MUDr. Jana Janského.

Podařilo se mi loni dosáhnout a vlastně i překročit 40 bezpříspěvkových odběrů krve. Krev darovali oba mí rodiče, takže jsem na transfuzní stanici začal jezdit hned po dovršení 18 let. Odbyl jsem si nějakých 25 odběrů a tedy již mám doma medaili bronzovou za 10 a stříbrnou za 20 odběrů.

A nastalo období, kdy začal problém s objednáním termínů na odběr. Došlo ke kombinaci změn na oddělení v nemocnici, kam jezdím darovat a nedostatku dnů, které jsem nemusel trávit nějakou pracovní cestou. A tak se stalo, že jsem si dal pár let pauzu.

Před čtyřmi roky jsem opět začal a podařilo se mi to dotáhnout na zmiňovaných 40 odběrů.
Pokud bude zdraví sloužit, tak za nějakých 10 až 11 let bych mohl počet odběrů zdvojnásobit.
80 odběrů by znamenalo ocenění v podobě Zlatého kříže ČČK 3. třídy.

8d0ebe13_f89a_4575_bac5_b5bad22f6084_1_105_c.jpeg

Sort:  

Zasloužená zlatá medaile! Gratulujeme!

Díky / Hvala ;)

Paráda , krásný počin.Jsem kus za Tebou...😃

To je ovšem velmi záslužný počin tohleto :)

@tipu curate

 2 years ago (edited) 

Díky!
Ono, nedělám si iluze. S krví se normálně kšeftuje, protože se používá nejen jako krev jako taková, ale také se dál zpracovává (třeba krevní deriváty).
Ale říkám si, že ve finále by v jakékoliv podobě měla někomu pomoct. Kolik článků se mezitím napakuje je věc jiná 😉

V každém případě díky.

Záslužné dílo, blahopřeji ;)
!WINE

Tak ta je rozhodně zasloužená!

Vykoupená vlastní krví... ;)

Smekám. Ať zdraví dál slouží a podařilo se Ti dosáhnout další mety. Já s dárcovstvím nedobrovolně skončil 🙁.

Také bych chtěl darovat, ale mezitím udežil covid a je třeba mít v čekárně roušku. Mě se v tom špatně dýchá, tak jsem se k tomu zatím neodhodlal. Kromě toho jsem chtěl testovat nové léky (přesněji kopie těch starých, kterým vypršely patenty). Ničím netrpím, nic pravidelně neužívám (jen svoje dopňky). Problém je, že teď jsou podmínky takové, že člověk musí mít při tom testování (14 denní pobyt na speciálním oddělení) celou dobu s rouškou, takže i toto padlo :(
Někdy se k tomu ale dostanu!

Mám s rouškou stejný problém. Navíc nosím brýle, takže kromě dýchání mám pak problém i s mlhou ;) Naštěstí tam co jezdím já to až tolik nehrotí. Navíc kromě lékařské prohlídky můžeš celou dobu pít, což s rouškou nejde. Ale než abys z toho měl nervy, tak je asi lepší ještě počkat.

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @tazi.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Congratulations @tazi! You received a personal badge!

You powered-up at least 10 HIVE on Hive Power Up Day!
Wait until the end of Power Up Day to find out the size of your Power-Bee.
May the Hive Power be with you!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month Challenge 2022-01 - Winners List
Be ready for the next Hive Power Up Month!
Hive Power Up Day - February 1st 2022
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Congratulations @tazi! You received a personal badge!

You powered-up at least 10 HIVE on Hive Power Up Day! This entitles you to a level 1 badge.
Participate in the next Power Up Day and try to power-up more HIVE to get a bigger Power-Bee.
May the Hive Power be with you!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month Challenge 2022-01 - Winners List
Be ready for the next Hive Power Up Month!
Hive Power Up Day - February 1st 2022
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!