You are viewing a single comment's thread from:

RE: Basilica Cistern. (EN-TR) Yerebatan Sarnıcı.

in Trliste7 months ago

Ve çok uzun bir yorum olacağını düşünsem de eklemek istediğim bir sürü şey var umarım bu seni rahatsız etmez.

Tam tersi, uzun yorumlar beni daha çok mutlu ediyor. 🤗

Ki bence bazı yerlerde bunu başarı ile yapabilseler de bazı noktalarda rahatsız olduğum da bir gerçek.

Evet. Sadece ışıklandırmalı olanları çok beğenmedim. Beğendim ama çok değil.

Bir nevi kültürümüzde aktif olarak kullanılan nazar boncuğu misali; "Kem gözlere şiş."

Vay be. Bunu bilmiyordum. Aslında ben Medusa' nın hikayesini sadece bir filmden biliyorum. 😜😂

Ben buranın restorasyonunu cidden çok beğendim bu arada. Yakında Galata Kulesini de paylaşacağım ve oradaki restorasyonun en kadar kötü olduğunu göreceksin. O yüzden sarnıcın restorasyonu gerçektne mükemmel bence ya 😀

Sort:  

Çok mutlu oldum. 😊

Aslında ben Medusa' nın hikayesini sadece bir filmden biliyorum. 😜😂

Medusa aslında hikâyesi içinde en masum olanı. Poseidon'un iğrençliği ve de aslında bilgelik ve savaş tanrıçası olan Athena'nın Poseidon'a gücü yetmediği için acısını Medusa'dan çıkarması tamamen bir saçmalık. Hatta istersen bunun ile ilgili detaylı bir yazı dahi yazabilirim 🤣

Galata'yı benim için duvarına hiltiler ile girdiklerinde yıkıldı. Taş üstünde taşı kalmadı benim için. Diyarbakır'daki tarihi kalelerden birine pimapen pencere takmış olmalarını HÂLÂ atlatamamışken bunu görmüş olmak canımı yakıyor.

Evet ne yazık ki bizim ülkede restorasyon fikirleri tam olarak bu şekilde oluyor. İnsan hayret ediyor ya...
Ben özellikle Galata kulesinin tepesini gördüğümde hayret etmiştim. Ayrıca Kız kulesi de bozuldu...

Artık fiziksel olarak kalbim acıyor onları gördükçe. Birisini SüngerBob'a çevirdiler diğerini de yok ettiler. Rezillik.