Sort:  

Aha, tak najednou už "vám" :D Šupináč od toho dává ploutve pryč, škoda :) A to se na tebe v Krakowě pár lidí ptalo ;)

No, až se něco podobného podaří udělat v Česku, já tam asi nebudu ;)

V českém rybníčku jsi byl nejaktivnější a nejambicióznější ty, takže bez tebe se tam těžko něco vybuduje a já se v tom angažovat určitě nebudu. Prakticky od prvopočátku tu působím hlavně v mezinárodních vodách a nehodlám na tom nic měnit. Co už - nemůžeme být jako národ ve všem dobří tak jako v pití piva :)

Btw, pokud máte ještě ten Krakow v plánu, tak se do KBK určitě stavte. Tobě by se tam mohlo hodně líbit. Řekl bych, že je to přesně "your kind of place" ;)

No jo, přemýšlím o tom poslední dobou stále častěji. Asi jsme se v nějaké chvíli nevydali správnou cestou.

Pokud jde o mou angažovanost, byla dána hlavně volným časem a snahou realizovat se. Ale postupem času jsem začal ty dovednosti a schopnosti, které jsem směřoval do Hive (Steemu, blé) uplatňovat v profesním životě. A když něco děláš v práci, přestává to být zábava ve volném čase, byť tě to baví sebevíc :) Čest výjimkám.

Bylo by fajn, kdyby český rybníček našel nějakého nového studenta s relativním dostatkem volného času a ochotou se do toho pořádně obout :)

Chápu. Ale nevěděl jsem, že jsi český rybníček "vedl" ještě jako student. Asi jsem myslel, že jsi o něco starší, než skutečně jsi :) No, uvidíme. Třeba vstanou noví bojovníci...

No, byla to druhá VŠ, ale jo, byl jsem student. Živil jsem se jako copywriter a mohl jsem si dovolit směřovat sem spoustu energie. Ale to už je pět šest let zpátky :)

Aha, tak v tom případě jsem tě věkově tipoval plus mínus správně ;)

Mimochodem, tu českou (ne)aktivitu krásně vidíš i na tomto postu. Český tag používám velmi zřídka, ale i tak je tu z desítek komentářů od lidí z různých koutů světa český jenom ten tvůj... A to koukám, že jsem momentálně na prvním místě trending page celého Hive, takže si myslím, že celkový počet komentů se mi tu časem přehoupne přes stovku. Ne, fakt nemám chuť se snažit ze stojatých vod českého rybníčku dělat jezero, natož něco, co by ho mělo propojit s mezinárodními vodami... Asi to tak prostě má být.

Jsem zvědav, nakolik se po přesunu na jih spřáhneš se španělskou komunitou a jestli pak konečně začne blogovat i tvoje Té :)