Моя робота в бургерній.

in QUAC3 years ago (edited)
Authored by @ua

На сьогоднішній день, щоб жити і впевнено себе почувати, треба працювати. Я вже писала, що працюю в дитячому садку. Але я в постійному пошуку підробітку. Вже кілька місяців працюю в кафе міста Львова, в самому центрі на Староєврейській.
FB_IMG_1614414957368.jpg

FB_IMG_1613634066759.jpg

Максим придумав казочку про мою роботу. " От була собі діра, і там жила мишка, а люди мишку вигнали і діру закрили. На тому місці побудували будинок і зробили в кафе. І тут тепер працює моя мама, і хто хоче."

20210223_090920.jpg
кафе маленьке,на 4 столики,але в ньому красивий інтер'єр

20210223_090901.jpg

Щовечора я приходжу на роботу на одну годину. Я допомагаю кухарям на кухні і прибираю приміщення. Мені не соромно про це писати. Я заробляю власною працею. Спочатку Максим якось сміявся, що я прибиральниця, а тепер каже, що йому подобається моя робота. Чомусь в моїй країні прибиральницям платять 125 грн за годину, а вихователям 25 грн за годину. Отак, маю дві вищих освіти, і корона мені не падає, я знаю , що мені потрібно забезпечити свою дитину.

FB_IMG_1614416296768.jpgкухарі Юра, Іван і Орест

Спочатку кухарі мене взагалі не сприймали як рівну собі. Якось я запитала в кухарів- "які вони готують ковбаски? Тому що я була в Мюнхені в легендарному пивному барі Хофбройхаус і там смакувала Баварськими сосисками." Мої кухарі були дуже здивовані почутим.
Я добре памятаю як пішла в туалет в Мюнхенському закладі. Там в коридорі сиділа афро-німка. Вона широко посміхалася і поправляла на руках білі резинові рукавички. Після того як жінки відвідали вбиральню, ця пані з такою ж посмішкою заходила, щоб поприбирати. Вона була щаслива на своїй роботі в самому центрі Мюнхена.
Тому я вважаю, що виконувати працю, за яку платять не принизливо. Принизливо нити, що тяжко, що не вистачає грошей, і т. д.

FB_IMG_1614414985936.jpg

20210217_220608.jpg капучіно для мене

З часом кухарі Юра, Іван і Орест до мене звикли. І ми щовечора жартували, Юра навіть мені робив капучіно, а Орест допомагав перевертати стільці.
Я бачила як вони готують бургери, як смажать сосиски, і за цим було цікаво спостерігати.
Мої співробітники добрі люди, якось зимою Юра пустив бабусю в кафе погрітися, коли було холодно і мороз. А Орест робить гарячі напої для бездомних. Це дуже благородно! Я їх поважаю за щирість і доброчесность.
FB_IMG_1613634105734.jpg

20210227_104237.jpg

20210223_090748.jpg

20210222_214911.jpg

20210223_090609.jpg

20210227_104523.jpg

Один раз я навіть працювала три години я якості офіціанта на банкеті в моєму кафе. І це було дуже гарно, я підносила приготовану їжу і напої, забирала пустий посуд.

20210227_104450.jpg
я б хотіла спробувати ці напої зі своїми друзями, тому зголошуйтеся!

20210227_104505.jpg

20210223_090537.jpg

Так як я люблю пізнавати щось нове, нових людей, враження і досвід, я питаю в кухарів все, що мене цікавить. Так я взнала про віскі Балантайз. Мені сподобалася назва, , мабуть вже 100 раз повторила назву, але не наважуюся спробувати. Це надто чоловічий напій! Але назва божественна, правда?
Також я чула про мрії кухарів, це працювати у великих ресторанах на 200-500 посадочних місць, створювати смачні страви, готувати на великих кухнях, оформляти естетично-красиво їжу.
Ось так, у кожного свої мрії.

FB_IMG_1613634080965.jpg

І на останок.
Я впевнена, що я показую хороший приклад для свого сина. Вірю, що Максим виросте хорошим чоловіком. Ось, раптом почав подавати руку, коли я виходжу з авто, або переступаю сніг. Він знає ціну грошам. Мріє, щоб з неба падали гроші, замість снігу, і мама була завжди поряд.
А я надіюся, що знайду нарешті одну роботу, щоб була можливість більше часу проводити з сином, і не хвилюватися за які кошти купити молоко і булочку для нього.
Дякую усім, хто прочитав.
Далі буде ще цікавіше!

20201218_124950.jpg

фото 1,2,5,6,8,17 з сторінки в Фейсбук https://www.facebook.com/Bar.John.Grill

Sort:  

Цікава розповідь і фотографії! Пиши далі, рано чи пізно ти здобудеш популярність!!! "Вода камінь точить";)

Погоджуюся. Це як тренування в спортзалі. А коли чую хороші відгуки, і бачу свій хорошмй результат, то хочетбся ще більше писати і творити, навіть трішки витворяти.

В нашому кафе є вегетаріанські бургеги, з сиром і овочами. Це я до того, що треба якось зібратися

Круто, а я хотіла про це запитати. Супер, тоді обов'язково якось зайду:)

Звичайно, домовимся і підемо

Дуже гарна розповідь! Чудові фотографії!
І робота твоя суперова!

Дякую, я справді старанно працюю там. І старалася описати все так, щоб мої друзі відвідали цей заклад

І хлопці молодці, що так гарно тобі позували!
Фотографії вийшли профі!

Повчальна розповідь. Ти молодець, що так сміливо розповідаєш про своє життя і що пробуєш себе в різних сферах.

Дякую за розуміння

Чудова робота. Мені захотілось до тебе в бургерну)
Правильно виховуєш сина, щоб знав ціну твоїх зусиль.

Дякую, звичайно приходьте, хлопці готують дуже смачно

Congratulations @nadin-zakrevska! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 250 HP as payout for your posts and comments.
Your next payout target is 500 HP.
The unit is Hive Power equivalent because your rewards can be split into HP and HBD

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Tour Update - Financial stages
Hive Power Up Day - March 1st 2021 - Hive Power Delegation