Знайомство

in QUAC4 years ago

Привіт дорогі друзі. В цьому пості я хочу розказати вам хто я такий, чим люблю займатися і чому взагалі прийшов на хайв.

Поїхали.

IMG_20190605_081448.jpg
Я.

Мене звати Влад, або Владислав мені 19 років. На фото я виглядаю молодшим, тому що зробив його 2 роки назад.

Чим я займаюсь.

Я дуже люблю багато подорожувати, також займатися спортом, гуляти з друзями, щось шукати.

Я проводжу більшу частину часу, гуляючи, щоб просто отримувати задоволення, також я захоплююся плаванням, важкою атлетикою, походами в гори, геокешінгом-це пошук скарбів, боулінг, дуже люблю кататися на велосипеді, також я багато читаю.В основному я читаю книги про фінансах а також багато іншого ...

Як я познайомився з блокчейном

Познайомитися мені з блокчейном допоміг мій тато, до речі він також заробляв за допомогою криптовалюти, але зараз він відійшов від цієї теми, тому що в нього вже не те здоров'я, щоб нервувати куда піде крипта вверх чи вниз.Можливо, колись я напишу пост, чому мій тато пішов з крипто індустрії,а зараз повертаємося до моєї розповіді. Отже, в 2016 році тато познайомив мене з першим блокчейном, кому цікаво це був голос.іо на цей блокчейн я потратив більше двох років ( писав пости, займався кураторством) я дуже надіявся що я зможу заробити в цьму блокчейні, але в результаті токен знецінився і площадка закрилися 😩. Другим моїм блокчейном став стім з цим блокчейномя був знайомий вже давно, але там в мене теж нічого не вийшло. Третім моїм блокчейном став Hive, я сподіваюся що цей блокчейн нерозачарує мене,. Сподіваюсь що мій контент комусь сподобається і я найду співдумців.


Думаю буде класно закінчити цей пост заходом сонця.

Screenshot_2019-01-18-17-29-44-291_com.instagram.android.png

________________ & ______________

Спасибі всім вам за прочитання мого поста.Якщо вам сподобалося, поділіться ним в своєму блозі і напишіть мені коментар зі своїми враженнями.

До зустрічі!

Sort:  

Congratulations @vlad7! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

Next Hive Power Up Day is November 1st 2020
Trick or Treat - Share your scariest story and get your Halloween badge

Вітаємо вас на HIVE 😉

Долучайтесь до нашої спільноти Team Ukraine, публікуйте у ній свої дописи та використовуйте при публікації ваших постів одним із тегів #ua для отримання підтримки від учасників нашої спільноти.

Більше інформації за посиланням

Вітання в спільноті!

Радий знайомству!!! Успыху на HIVE!

Дякую