Sort:  

Та да, хоча все в цьому житті можливе...

Думаю так.
А ми можемо мати більше ніж маємо )
Головне прибрати кордони з голови і вірити в себе )

Ти сьогодні прямо одна суцільна мотивація!!!

Це все сон - моя лікувальна пілюля. ( ти так писав) Я гризла себе постійно як той змій що кусає свій хвіст.

А сьогодні побачила літаючого дракона в сні.
Як повітряного змія. Такі китайці запускають.
І це справді придало стільки сил і радості.

Ніби оновило.

Дякую тобі за це. Ну що влаштуємо челендж активності на цьому тижні?

я тільки за.
Додамо драконячого руху)

🐲🐉 щось в мене тільки 2 смайлики на цю тему. Не розгулятись

Мова символів.
Колись читала - людству дозволили винайти телебачення щоб вони почали сприймати рухомі картинки. ( думаю шо за бред)

Тепер кажу - людству дали винайти емодзі щоб вони почали розуміти мову символів 😂

Геніальна думка!
Насправді відразу пригадалися прекрасні роботи Пілєвіна. Не пам'ятаю точно назви книги, там особливу увага приділилась головній героїні, яка з особливою любов'ю відкликається до емоджі...

Там ще летючий змій є
Ти знову, наче знав що я вчора ось такі знайшла.

Фенікс у єпл зʼявився.

Звісно знав. В мене ж скрізь камери 📸