Saturday Photo Digest. Осінні миті чудового настрою

in Team Ukraine2 years ago (edited)

Усім привіт!
Мій цьоготижневий фотодайджест трішки зсунувся на добу. Бо останні чотири дні початку золотої осені кликали на природу, а тому хотілося якомога більше часу бути офлайн.

Почну з кінця.
Учора я цілий день працювала в саду: прибирала опале листя, підрізала всохлі квіти на клумбах, аби вони мали охайний вигляд. Думала, чи садити цибулинки тюльпанів і нарцисів. Зрештою, вирішила почекати. А от мою красуню жоржину невдовзі забиратиму в горщик на закриту терасу.

У п'ятницю ми їздили на велосипедах до наших місцевих озер. Вода і небо були вражаюче ідентичного кольору, що навіть важко сказати, хто у кому відзеркалювався.

На шляху нам трапилося це велике гарбузове поле.

Усі гарбузи були настільки різні, що мені захотілося їх закарбувати на пам'ять. Бо на власному городі такі не вирощую: не та площа городу. :)

А біля озера, фото якого я розміщувала в дописі "Поезія Осені", я сфотогравувала цю альтанку. Такий собі village style.

Бетонні колони і профнастил, звісно, одне одному з точки зору архітектурного дизайну не надто пасують. Але сховатися від дощу — в самий раз. Принаймні кольорова гама гармонійна, і на фоні золотих кленів ця альтанка виглядає досить органічно.

У середу ми ласували домашню фокачу з розмарином із власного саду. Я вже два роки печу домашній хліб. А після прочитання книги Полін Бомон "Хліботерапія. Вдумливе мистецтво випікання хліба", нарешті випробувала рецепт цієї добрезнаної італійської випічки. Яка ж це смакота! Три години загальних приготувань — і пухка хлібинка готова.

Восени люблю ловити в кадр розсипи теплого сонячного проміння. Як-от на цьому фото. Бо воно недовго тішитиме, і принаймні хоч так, на фото, зігріватиме, коли прийдуть справжні холоди.

Ось таким був мій тиждень. І нехай його тепло подовжиться до наступної суботи, коли ми знову ділитимемося з вами своїми приємними враженнями, накопиченими у нових, тижневих фото.
До зустрічі! Дякую за увагу!

Sort:  


The rewards earned on this comment will go directly to the people( @ua-promoter ) sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.

Виглядає апетитно. Я стараюсь не пекти, бо і сама їстиму, а як сама їстиму, то ще кругліша буду.

Дякую! Я печу переважно цільнозерновий хліб, двічі на тиждень. А це вирішила випробувати рецепт білого. Пекла вдома хліб під ракетними обстрілами наприкінці лютого, і пектиму далі. І нехай москальські тварюки вдавляться. Бо ми незламні: були, є і будемо!

Домашній хліб, що може бути смачніше! А ще й з розмарином!

Дякую за відгук!

@tipu curate 💙💛 🇺🇦 💛💙