You are viewing a single comment's thread from:

RE: The war and my thoughts (Війна, думки, вірші), Ukr

in Team Ukraine11 months ago (edited)

Орисю, дуже сильний і проникливий вірш. Війна проявила твій талант ще більше. Я пам'ятаю: ти писала колись, що вірші пишеш в трудні часи... Коли все добре - вірші не пишуться. Ти зробила переклад російською ?

Sort:  

Ні, російська це був оригінал. Оскільки я нічого не пощу рос. принципово, а думка мені сподобалась, то я переклала на українську.
Хоча ото гуглила про цю поетку,то вона така трохи упорота вата і прихильниця русского мира. Ех, але що вже поробиш. Слово не горобець:)

Ой, я не уважно читала. Пропустила кусок тексту. Я думала - це твій вірш. Схожий на твою творчість.
Ти шикарно переклала! Український варіант більше зворушує!

Дякую щиро за відгук 💞💞💞