А чи не час садити картоплю, га? Липень надворі!!!

in Team Ukraine2 years ago

Коли мені було років 10, якось дід сказав фразу "липнева картопля", я дивувався яка ж це особлива картопля. (бо у 12 діда вже не було, той що саджав влітку картоплю і казав "липнева") А це не якийсь окремий сорт картоплі - посадили у липні - отже липнева.

image.png

Чи садили ми весь час липневу картоплю не пам'ятаю, лиш кілька раз пригадую як поливав її пізнього літа, та ранньої осені. А одного разу аж мороз побив бадилля - довелося викопувати. Мабуть тоді аж до листопада дотягли.
Зараз батька вже давно нема, а мама любить на городі щось садити, звісно не так як тато, він на городі, як то кажуть, днював і ночував

image.png

Десь на городі був вільний клаптик землі, стара картопля закінчується проростає. Мамі захотілося посадити - звичайно посадимо!!! Згадаю дитинство.

А ще я помітив якось як проросла загублена картоплина, я надів на неї відро без дна, що валялося на городі, підсипав землі, спостерігаю.

image.png

А трохи згодом, коли це бадилля трохи виросло, я надів ще одне відро, і ще підсипав землі ....

А чи не провести такий експеримент - посадити ДВІ картоплини окремо, і одній шепотіти лагідні слова, типу - "рости-рости моя дорогенька..." Чи виросте вона більшою??? Га?
image.png

Sort:  

Congratulations @sergeyk! You received a personal badge!

You powered-up at least 10 HIVE on Hive Power Up Day!
Wait until the end of Power Up Day to find out the size of your Power-Bee.
May the Hive Power be with you!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

The 7th edition of the Hive Power Up Month starts today!
Hive Power Up Day - July 1st 2022
NFT for peace - Thank you for your continuous support
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Які цікаві у вас експерименти )

В дитинстві в журналі читав про досвід вирощування картоплі в бочках. Деталей не пам'ятаю, але сам факт висадки в бочку мене тоді вразив.

Та в чому тільки не садять, у мішках!!! шарами - нижній 3 шт, наступний ще три але не над нижніми картоплинами, далі шар з чотирьох...далі й далі я вже не пам'ятаю
КОПАТИ не треба - витрухнув з мішка і все))))

Лінукс? а я ніяк на лінукс не перейду((((

На це треба багато часу і терпіння. Або ж гостра необхідність 😃

Congratulations @sergeyk! You received a personal badge!

You powered-up at least 50 HP on Hive Power Up Day! This entitles you to a level 2 badge
Participate in the next Power Up Day and try to power-up more HIVE to get a bigger Power-Bee.
May the Hive Power be with you!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

The 7th edition of the Hive Power Up Month starts today!
Hive Power Up Day - July 1st 2022
NFT for peace - Thank you for your continuous support
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!