Сезон полуниці

in Team Ukrainelast year

Я дуже люблю полуницю, особливо зі сметаною та цукром. Коли я був малий, то цією стравою в сезон полуниці я міг снідати, обідати та вечеряти (зізнаюся, щоб наїстися таким чином я ще брав шматок свіжого білого хліба 😉). Тоді в нас було і більше полуниці, і сметана домашня, лиш цукор потрібно було купувати.

Зараз, на жаль, на грядці полуниці обмежена кількість, лише, щоб посмакувати дітям, то ж доводиться купувати. Але ціна 70-80 грн в магазині - це задороге задоволення, бо ж хочеться полуниці наїстися вдосталь. Добре, що в місцеві фермери, які вирощують полуницю, кидають оголошення в групу сусіднього села про свій маршрут, за яким вони їздитимуть і продаватимуть полуницю. Так її можна придбати значно дешевше, наприклад, вчора ми взяли ящик полуниці (приблизно 9 кг) за 47 грн/кг, оптом на дві сім'ї. Частину полуниці забрала сестра, а ще частину я одразу ж почистив, щоб поласувати своїм улюбленим літнім десертом 😊.


Решту зараз почистимо і засипемо цукром, щоб ввечері знову зробити полуницю зі сметаною, бо вона псується дуже швидко, вже довелося викинути декілька повністю зіцвілих, а решту заморозимо.

Sort:  

Я теж обожнюю полуницю зі сметаною та цукром!))) А ваша так смачно виглядає!)))

Так, смачно, щойно ще повечеряли нею 😉