The play of light - Reflection Hunters Contest

in Shadow Hunters3 years ago (edited)

Reflection Hunters Contest – Round 9

20210316_224708.jpg

Opet ista priča. Ne mogu da verujem. Rad na daljinu, ponovo.
Neke stvari se ponavljaju, a meni reprize nisu omiljene.

Nastavlja se sa radom. Prate ga i pauze. Postavlja se pitanje kako najbolje iskoristiti to slobodno vreme.

20210316_211746.jpg

Nisam pripremala flambirane banane sa sladoledom od vanile, ni pržene banane, kao prošlog puta.

Samo sam krenula da uzmem slatko. Slatko od šljiva ili smokava, zaista teška dilema?

Kašičica me je u trenu inspirisala. Gde je kašika, tu je i viljuška.
Zašto ne bih napravila nekoliko snimaka?

20210316_202833.jpg

Iza svega stoji priča.
Moje priče nisu spektakularne, ni senzacionalističke. Nisu ni bajkovite.
Obične su, svakodnevne i istinite.

20210316_202904.jpg

Crno beli svet, bio i ostao.

20210316_202810.jpg

Baš sam se zaigrala! Istražujte svetlost i boje, zabavite se i vi!

20210316_220107.jpg

16. mart 2021.

Hvala vam na vremenu koje ste posvetili mojim postovima.
Imajte divan dan!

Srećni bili!

Sort:  

Spoons and forks! Great reflection photos!

Volim vaše razigrane postove i fotografije, ali ih ne smijem predavati na OCD kuraciju, osim ako ne dodate prijevod na engleski.

Hvala najlepše, @melinda010100, na komentaru i angažovanju! :) Ne opterećujte se. Život ide dalje...

hello dear friend @zoricatech good afternoon
you are very creative, beautiful reflections photography
I wish you a beautiful afternoon

Thank you @jlufer for stopping by and for your kind words! I'm glad you like it. Greetings!

Very creative & original images! @zoriatech
Congratulations on your well deserved winning entry!💫

Thank you @ninahaskin for stopping by and for your kind words! My name is @zoricatech.