You are viewing a single comment's thread from:

RE: Galway – Gaillimh, urocze irlandzkie miasto z artystyczną duszą

in PL-TravelFeed4 years ago

To było tak dawno temu, że nie pamiętam dokładnie po jakich rejonach się włóczyłyśmy. Niby miałyśmy plan, ale pozwalałyśmy sobie na spontaniczność, gdy trafił się ciekawy transport. Napisałam dawno temu relację z tej wyprawy:
https://peakd.com/polish/@wadera/w-drodze

Sort:  

@Wadera przeczytałam Twój irlandzki post i jestem w nim absolutnie zakochana :) Czuję, że gdybyś napisała książkę o tej podróży to wyszłoby Ci świetne dzieło i chętnie bym ją kupiła. Tyle tam przygód! Ja też jestem za spontanicznością w podróży, choć moje wyjazdy do Irlandii w nią nie obfitowały, bo podróżowałam ze znajomymi i ich dziećmi. Ale to też miało swoje plusy, choćby stabilność odnośnie noclegu i rodzinną atmosferę ;) Właśnie znalazłam dysk ze zdjęciami z kolejnymi zdjęciami z Irl, więc pewnie jeszcze coś o niej naskrobię. Bardzo miło mi się pisze te teksty, wracają wspomnienia :)