You are viewing a single comment's thread from:

RE: Galway – Gaillimh, urocze irlandzkie miasto z artystyczną duszą

in PL-TravelFeed4 years ago (edited)

Ja tak samo. Gdyby nie covid, odwiedziłabym w tym roku Irlandię i Szkocję. Napiszesz kiedyś o swoich irlandzkich wspomnieniach na Hive? :) Z ogromną chęcią bym przeczytała wpis o Twoich wrażeniach z Galway i innych miejsc :) W Galway byłam tylko kilka godzin, a jak teraz czytam, ile tam jest fajnych atrakcji, to żałuję, że nigdy nie miałam okazji, żeby pojechać tam na własną rękę. Zawsze marzyła mi się też wyprawa w okolice Connemara. Byłaś tam kiedyś?

Sort:  

To było tak dawno temu, że nie pamiętam dokładnie po jakich rejonach się włóczyłyśmy. Niby miałyśmy plan, ale pozwalałyśmy sobie na spontaniczność, gdy trafił się ciekawy transport. Napisałam dawno temu relację z tej wyprawy:
https://peakd.com/polish/@wadera/w-drodze

@Wadera przeczytałam Twój irlandzki post i jestem w nim absolutnie zakochana :) Czuję, że gdybyś napisała książkę o tej podróży to wyszłoby Ci świetne dzieło i chętnie bym ją kupiła. Tyle tam przygód! Ja też jestem za spontanicznością w podróży, choć moje wyjazdy do Irlandii w nią nie obfitowały, bo podróżowałam ze znajomymi i ich dziećmi. Ale to też miało swoje plusy, choćby stabilność odnośnie noclegu i rodzinną atmosferę ;) Właśnie znalazłam dysk ze zdjęciami z kolejnymi zdjęciami z Irl, więc pewnie jeszcze coś o niej naskrobię. Bardzo miło mi się pisze te teksty, wracają wspomnienia :)