Fatass Journal... 2021#049, czyli zachciało mi się zimy

in Actifit3 years ago (edited)

Z tym dzisiejszym postem miało być inaczej, ale technologia i moje fat fingers sprzysiągł się przeciw mnie.

img_0.7017495194219944.jpg

Przepraszam kolegów z rywalizacji #POLIAC ale przynajmniej do soboty mam ograniczony dostęp do całej kalkulacji. Myśle że dopiero w niedzielę ukarze się zaktualizowane zestawienie. Bez obaw wszystki pojedynki będą uwzględnione i policzone.

Całe te zamieszanie przez to, że wczoraj wieczorem podjęliśmy z żoną decyzję o wyjeździe do Polski w związku z pogorszeniem jej choroby. Szczęśliwie dojechaliśmy do Ostródy, ale tu jest pirońsko zimno, jak wyjeżdżaliśmy z Mons było +12 a jak dojechaliśmy do domu to -8. Panie premierze jak żyć?

A na dodatek misiaczki nas zsuszyli po drodze i 4 pkt zarobiłem, pytalem się czy mogę je gdzieś wymienić, albo dodać do swojego wyniku w #POLIAC, ale okazuje się że nie można;)

img_0.16201207482957775.jpg



This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


15395
Daily Activity

)

Sort:  

Nie przejmuj się notowanim naszej małej ligi, zdrowie Twojej żony to naprawdę ważna sprawa. Mam nadzieję że ten wyjazd do Polski pomoże w jej powrocie do zdrowia.
Skoro już dojechaliście to może !BEER dla ciebie i !WINE dla żony( oczywiście jeśli może ).

Ps.
Wielkie dzięki za friend boost.

Dziękuję bardzo

Dużo zdrowia dla żony wraz z pozdrowieniami :)

Dziękuję bardzo


Hey @browery, here is a little bit of BEER from @cezary-io for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Congratulations @browery! You received a personal badge!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 3 years!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Tour Update - Communities
Hive Tour Update - Advanced posting