Road to Gozo - Cesta na Gozo

in Photography Lovers3 years ago

EN - How I got to Malta and then to Gozo.

CZ - Jak jsem se dostal na Maltu a následně na Gozo.

IMG_20210919_164151.jpg

IMG_20210919_164127.jpg

But it was a long way before I soaked my feet in the sea.

Než jsem ale nohy namočil do moře byla to dlouhá cesta.

IMG_20210912_181612.jpg

One statue in Brno photographed from below.

jedna socha v brně focená zespodu.

IMG_20210914_163412.jpg

Brno Main Railway Station CZ.

Brněnské hlavní nádraží CZ.

IMG_20210915_122958.jpg

The last beer in Brno.

Poslední pivo v brně.

IMG_20210915_133445.jpg

Travel by bus to Vienna.

Cesta autobusem do Vídně.

IMG_20210915_164353.jpg

Vienna Airport

Letiště Vídeň

IMG_20210915_210915.jpg

Before landing from the plane.

Před přistáním ještě z letadla.

IMG_20210915_212436.jpg

After landing the plane at a small airport in Malta.

Po přistání letadla na malém letišti na Maltě.

IMG_20210915_220054.jpg

I'm leaving the airport here and heading for the bus. After an hour's journey, I took a ferry to the island of Gozo. Tired of traveling on my way out of Brno at 1 pm, I arrived at 1 o'clock in the morning at a hotel on the island of Gozo in the state of Malta. To be continued.

Tady už opouštím letiště a mířím na autobus. Po hodinové cestě jsem se dostal na trajekt na ostrov Gozo . Unavený z cestování při výjezdu z Brna ve 13.00 jsem dorazil v 1 hodinu ráno na hotel na ostrově Gozo ve státě Malta. Pokračování příště.

Be Hive

Buďte Hive

Sort:  

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @womic.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more

Malta mi letos těsně utekla, ale možná se tam za pár týdnů podívám. Místní mluví dost hezkou angličtinou, překvapivě :) Je radost si s nimi popovídat.

Angličtina je na Maltě jeden ze dvou oficiálních jazyků, tak to zas takové překvapení není ;)

To vím, je to nejlevnější místo, poblíž, kde ji můžeš studovat. Měl jsem spíš na mysli jejich výslovnost.

Já se tada nedomluvím tak jako Ty nebo @phortun, ale je fakt, že na Maltě jsem fakt neměl problém...

No, Malťani mívají hodně nevýrazný přízvuk, takže jim cizinci dobře rozumí.

To si teda nemyslím a Wikipedie očividně taky ne ;)

The variety of English commonly spoken in Malta is based on British English. It is also heavily influenced by Italian, not only in vocabulary (most commonly by pronouncing Franco-Latin loan words in English in an Italian style) but extending to phonology, with the English being heavily accented.

Nevím, s jak velkým vzorkem maltské populace jsi přišel do styku, ale hlavně starší lidi tam mají přízvuk dost výrazný. I tak je jim ale poměrně dobře rozumět...

Je fakt, že se znám s mladšíma Malťanama, a navíc jich není moc.

Jo jo mluví hezky ale jak stejně jedu s prekladacem

Chválím, že jsi rovnou zamířil na Gozo ;) Kdysi jsem na tomhle malebném ostrůvku nějakou dobu žil a líbil se mi mnohem víc než hlavní ostrov. Pozdravuj v Marsalfornu :) Jak dlouho se tam zdržíš?

@tipu curate

A za dva týdny to budou tři roky, co jsme se tam ocitli my... A slíbený fotopost stále není... Tak třeba k výroči? ;) Ale prostě mám teď jiné starosti, tak snad @phortun a @liltammy ještě prominou...

A @womic, Tobě přeju ať si to tam užiješ. Malta je fakt hezká, na Gozo jsme taky na skok stihli zajet... A v tuhle dobu už tam bylo příjemné teplo, ale ne horko a voda teplá a i před těma uzavírkama málo turistů...

Popravdě už jsem na to zapomněl :D Moje zkušenost je taková, že co nezpracuji do článku maximálně do několika málo měsíců od uskutečnění, to ve většině případů zůstane nepublikováno už napořád... Ale třeba to máš jinak a ten tvůj maltský článek opravdu jednou vyjde :)

Já to v hlavě furt nosím... Takže snad jednou jo... ;) Pro mě (i mou ženu) má ten výlet trošku jiný rozměr, takže to nevyprchá.
Asi už to bude mít jiný nádech, než kdybych to psal hned po návratu, ale nevadí.

Díky za tipaka. Jak jsem tu pracovně jen na týden. A pak jedu zpět do Německa z krátkou mezi zastávkou v ČR.

Děkuji