You are viewing a single comment's thread from:

RE: Update on my regular Hive series

in #hivelast year

Těžký se mnou no ty srazy :D já bych to potřeboval vědět dopředu, ale zase ty víkendy nejsou vůbec jistý, protože třeba únor už mám komplet zabitej, v březnu nás čeká s klukama basketbalovejma CEYBL (Central European Youth Basketball League) v Krakowě tušim, pak zase mistrovství ČR (snad, vypadá to zatim dobře) a v létě zase kempy pro změnu. :) Trefit se mně do datumu není úplně snadný...

Jo vidíš, to jsem se chtěl zeptat, co se Vám stalo letos v Opavě? Odešli hráči? Zranění? Forma chybí?

Sort:  

Ajéje, takže takový ten busy typ, co když chce někdy zajít na pivo, tak vytáhne diář a zjistí, že nejbližší volné okénko má 13.listopadu 2027 (ale jen na hodinu :D) Pár takových známých mám, je to vždy hrozná otrava se s něma na něčem domlouvat :D

Letošní výkony BK Opava? V podstatě kombinace všech tří věcí, které jsi zmínil :D :/ Ale flintu ještě do žita nehážem. Letos je fakt po 20 letech reálná šance na titul i pro týmy mimo NBK, tak se o to taky zkusíme porvat...

Ne je to mnohem horší, já jsem totiž ten typ, co si diář ještě ke všemu nevede :D můj chodící kalendář je @tttweety. Takže kdyby si řekl: "hej pojď na pivo v květnu", tak já jsem si zcela jistej, že zrovna v květnu mám asi tak tři věci už, co mi zabijou tři víkendy, ale neřeknu ti ani datumy, protože si je nepamatuju :D

A co hůř, můj "head coach" mě například loni pravidelně informoval o tréninkách tak 24-48 hodin dopředu, takže jsem se dozvídal tréninky třeba jen s denním předstihem, což teda nebylo úplně ideální k plánování :D Už se nám to ale zlepšilo a začínáme se chytat!

Jako bylo by pěkné, kdyby někdo tu hegemonii Nymburku narušil. Klidně i Brno :D

Aha, tak to je taky dobré no :) Já teda diář taky nepoužívám, ani kalendář nebo poznámky, prostě nic. Všechno ukládám do hlavy, ale je fakt, že tam toho oproti většině lidí ukládám fakt výrazně méně :)

Jo já třeba vim, že teď v únoru jedu na hory. Vim, že jdu na dva plesy. Vim, že jeden je maškarní. A vim, že jedno z toho je někdy na začátku a něco je někde na konci. Ale na datumy už bych musel za @tttweety :D