New girl aboard / Nowa dziewczyna na pokładzie

Hi, my name is Basia, I'm 23 and this is my first post on Steemit (I hope not last 😉). I'm studying Biotechnology on Wroclaw University of Technology in Poland. I live in Wroclaw, but I come from small city placed nearby and I hope you will welcome me warm :)

Because of my studies I’m close to biology, chemistry and technical issues, but my first and true love is cinema. I love movies. Like really. I’ve watched over 2500 movies so far and I’m determined to continue to do so. If you’d ask me what is my favourite movie, please don’t, it’s too hard to choose one. The only genres which I’m not fan of are westerns and horrors. Basically, because I don’t like feel fear and for me all westerns are too much similar to each other. I love movies because they’re giving me so much feelings or they amuse me or give a reason to think some more about specific topic. I can discuss about them hours.

Second love which I’d like to write about is makeup. It all started long time ago, but recently it gains with power. I’d always like to create and for a long time I couldn’t find my way, but finally I managed to discover that makeup is what satisfies my urges for creating. I find it very satisfying when I can play with colours and all kinds of techniques which allow my works to look more outstanding and professional. I’m grateful that I can watch and learn from others, who have more experience than me and improve my skills. When I’m creating my makeup, I feel like a Lord & Master, I can do something and by the end, change my mind like million times of how it will look. Here you have some sample of my work:

And here is one of the first makeup attempts on someone else:

And... For today I guess it will be enough. I hope you enjoyed this post and see you soon!

P.S. Please tell me in the commentaries what do you think of my works and this welcome post and generally if you have any advices for me how to improve my blog or something it will be pleasure for me to get some feedback from you.

Live long and prosper, and may the force be with you ;)

____________________________________________________________________________

Cześć!

Mam na imię Basia, w tym roku o dwójkę stuknęła mi trójka i jest to mój pierwszy post na Steemit (mam też nadzieję, że nie ostatni). Studiuję biotechnologię na Politechnice Wrocławskiej i tutaj też mieszkam, chociaż pochodzę z małego miasteczka położonego w pobliżu. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie ciepło 😉.

Z powodu moich studiów nie obce mi zagadnienia związane z biologią, chemią czy przedmiotami technicznymi, ale moją pierwszą i najprawdziwszą miłością jest kino. Ja po prostu kocham filmy. Ale tak serio, serio. Obejrzałam ich już ponad 2500 i jestem zdeterminowana do kontynuowania tej kinematograficznej przygody. Jeśli chcielibyście zapytać się jaki jest mój ulubiony film, to proszę, nie róbcie tego. Przy takiej ilości obejrzanych filmów ciężko jest wybrać jeden. Jedyne gatunki, których fanką nie jestem to horrory i westerny. Zasadniczo dlatego, że nie lubię uczucia strachu, nie daje mi ono tego adrenalinowego kopa, no i praktycznie wszystkie westerny są jak dla mnie na jedno kopyto. Kocham filmy, ponieważ dostarczają mi tak wiele emocji, bawią, ale też dają powód do zatrzymania się w tym pędzącym świecie i zastanowienia się czasem nad jakąś taką drobnostką, o której na co dzień nie pamiętamy.Filmy to temat, który mogę wałkować godzinami, a i tak będę czuła niedosyt, więc jeśli ktoś z Was jest równie zapalonym kinomanem co ja to chętnie wejdę w dyskusję :D

Drugą moją taką miłością jest makijaż. Cała z nim przygoda rozpoczęła się wiele, wiele lat temu, ale tak na prawdę dopiero niedawno przybrała ta miłość na sile. Zawsze lubiłam tworzyć, jakoś kreatywnie się rozwijać, lecz przez długi czas nie mogłam znaleźć mojego sposobu ekspresji, aż w końcu pewnego dnia usiadłam, zrobiłam ekstrawagancki makijaż i stwierdziłam, że to właśnie to, co zaspokaja moje twórcze pragnienie. To satysfakcjonujące, kiedy po ciężkim dniu na uczelni mogę zasiąść do mojego małego, kolorowego królestwa i zacząć bawić się kolorami i różnego rodzaju technikami makijażu, które sprawiają, że moje makijaże wyglądają co raz bardziej profesjonalnie i zjawiskowo. Kiedy tworzę czuję się jak Pan i Władca - "jeden, by wszystkimi rządzić, jeden, by wszystkie odnaleźć, jeden, by wszystkie zgromadzić" i w kompletny makijaż złożyć 😉 Mogę zmalować wszystko, co tylko podsunie mi wyobraźnia, mogę inspirować się twórczością innych, mieszać, kombinować i zmieniać zadanie z milion razy jaki ma być finalny efekt. W tym wszystkim nieoceniona jest możliwość  obserwowania i uczenia się od innych, bardziej doświadczonych ode mnie, profesjonalnych, mniej lub bardziej, makijażystów, którzy udostępniają swoje prace w bezkresnym oceanie Internetu. Powyżej, w części anglojęzycznej zawarłam drobną próbkę swoich prac, ale żeby nie było, że o polską część Steemit nie dbam, to tutaj też macie mały kawałek mojej dotychczasowej przygody z makijażem: 

No! To dotarliście do końca mojego pierwszego, powitalnego posta. 

W tym miejscu chciałabym podziękować @barbarossastudio za zachętę i wsparcie przy pisaniu posta i założeniu konta na Steemit ;)

Będzie mi też bardzo miło za każde słowa porady od Was na temat prowadzenia bloga, co mogę poprawić, co zmienić, a co jest OK. Dajcie też znać co sądzicie o dotychczasowych moich pracach, będę wdzięczna, za każde słowa wsparcia jak i konstruktywnej krytyki. 

Dzięki, że wpadliście i do zobaczenia wkrótce! 

Live long and prosper, and may the force be with you ;)

Sort:  

Welcome :) Great posts are always appreciated a lot in the #science section! Check out @sco for an example, his are great! Greets :)

Również witaj wśród nas. Rozbroiłaś mnie jednym zdaniem: "wszystkie westerny są na jedno kopyto". Nomen omen na jedno kopyto :) A potrafisz zrobić makijaż na zamówienie, malować modelki?

Nie wiem czy bym potrafiła zrobić makijaż na zamówienie, bo nigdy tego nie robiłam, ale mogłabym spróbować ;) Moimi modelkami, póki co, są koleżanki, ale planuję się tym tematem bardziej zainteresować i dlatego chcę jak najwięcej ćwiczyć malowanie innych osób. Mam też nadzieję, że rozbroiłam Cię w pozytywny sposób z tymi kopytami :D

No ba! Jak nie jak tak...

[BOT] Witaj redkashmir na tagu polskiej społeczności steemit.
W #polish umieszczamy artykuły w języku polskim.
Polski czat dostępny jest na https://steemit.chat/channel/polish (wymagane jest osobne konto)
Na tej platformie publikujemy tylko własną, oryginalną zawartość.
Wszelki plagiat traktowany jest jako spam i może zostać oflagowany.
Szczegóły swoich i innych działań związanych z twoim kontem znajdziesz na https://steemd.com/@redkashmir
Posty zawierające wulgaryzmy i kontrowersyjne treści taguje się poprzez #nsfw.
Więcej informacji uzyskasz tutaj: https://steemit.com/polish/@mattuk/faq-dla-zupelnie-poczatkujacych-uzytkownikow-steemit

Hi Basia! Welcome to steemit! :)

Heloo and thank you! :D

welcome!follow me,Wow... *) very beautiful face...)

Thank you ;)

Witamy na pokładzie ;)

Dziękuję :)

Hi, and welcome and I wish you success here! I love make-up and I really like to make experiments from time to time. I like your photos, the make-up style you are presenting would be perfect for going out. Do you have some examples where you use less make up (without liner I mean)?

To be honest I didn't even realise that all makeups I included to this post has eyeliner in it :P In the next post I will put something else :) Thank you for your comment, it was really nice :D

you're welcome, keep posting :)

welcome to steemit :-)

Hi Basia! Your makeup is amazing! That first shot of you with the white highlights is incredible!

You've been featured of The Fresh Five!
It's a daily post designed to help introduce brand new Steemians to the community.

We're all here to help you find new friends and answer any questions you might have.

Here is the link, come say hello:
https://steemit.com/fresh5/@thefreshfive/the-fresh-five-for-feb-2nd-new-steemians-you-should-get-to-know

Welcome to Steem!

Thank you very much! I feel honoured :) Once again thank you very much for support :)

Hej Basia. Piękny uśmiech. :-)

Hej, dziękuję :)

I'm @edosweet. I'm here to welcome you specially to this platform. I'm really glad you are here and hope to see you become a great steemian. Good luck to you! IMG_20180130_094825

Thank you, and good luck to you too ;)

Hi Basia and welcome to Steemit. It is great to have fellow scientist here - I am studying biology and writing mainly about biology-related stuff.
As for the advice, hmm, well:

  1. Write abou something you are passionate about (be it movies or makeup, or whatever).
  2. Stay true to yourself and do not upvote and follow just to get upvoted/followed in return.
  3. If you happen to write about interesting topic related to science use #steemstem tag.
  4. Dont give up, even if it seems that you are making no profit - you will in time! :)

Wish you luck!

Thank you very much for feedback! If I post something connected to science I will definitely use tag you recommended :)

Welcome on Steemit Basia :) 2500 movies! Did you count them all? :P I think we are going to get along very well, because I love movies too :) And you have to give me tips about Wroclaw because my company is sending me there for a training this month :) Have a great time here!

Hello :D In response to your question I kind of count them ;) there is a polish site, an analog of IMDb where I have an account and mark which films I've watched and rate them. It's a good news that there are also some cinema lovers on Steemit :D If it comes of Wroclaw, you should deffinitely visit an old city center and take a ride on our bridges (there is more than 100 of them!) Thank you very much for your comment, it was really nice!

More than 100 bridges!!! Omg..... :P I am going to love it :) Have a good weekend! I'll let u know about Wroclaw!

Oh yes, you're definitely gonna love this city :D I'm looking for post about Wroclaw from your point of view, it will be very interesting ;)

Siemanko na Steemit!
Ja również świeżak.
Życzę powodzenia :)

Hej, hej:)
Bardzo dziękuję i również życzę powodzenia!

Widzę, że w końcu i Ciebie Marcin ściągnął :D. Czekamy na Kajetana :D

Oj czekamy, czekamy :D

Basia, I'm Joey, and biology is a cool thing to study as it helps us understand life. I have watched a lot of movies, too. Love your photos. Beautiful indeed. Poland is interesting, too.

Thank you for your comment ;)

Hej! Powodzenia w pisaniu! :)

Dziękuję! :D

Część!
Dobrej zabawy i owocnego pisania.

Dziękuję! ;)

Ciepło witam ;)

Dziękuję bardzo :D

django i nienawistna ósemka, polecam :D

Ojjjj, jedne z tych ulubionych :3 (chociaż zahaczają o western, to dla Tarantino robię wyjątki :D)

Cześć Basia. :)

Cześć :D

Cześć :) Życzę powodzenia i pozdrawiam z Grecji :)

Hej, bardzo dziękuję za życzenia! :)

Witamy 😁

Dziękuję! :D

Makijaż jest również formą sztuki jak również artystycznym wyrazem poszukiwania, przekazywania i utrwalania emocji oraz nastrojów. Próbowałaś kiedyś odnaleźć się również w malarstwie?

Raczej nie mam talentu do malowania w tym wydaniu ;) Coś tam kiedyś próbowałam, ale nie byłam zadowolona z efektów i nie przynosiło mi to satysfakcji takiej, jak przynosi mi makijaż ;)

Cześć Basia @redkashmir :)

Mił mi, że dołaczyłas do nas na Steemit, życzę Ci tu miłego czasu i dobrych znajomości i oczywiście sukcesów na całej linii.

Mam nadzieję, że dasz nam kiedyś poznać pełnąfilmotekę swoich 2500 filmów.
Też lubię film, ale z, może 500 oglądniętymi filmami, plasuję się daleko za Tobą. Nadrabiam natomiast iościąoglądnieć poszczególnych filmów i tak na przykład "Powrót Jedi" widziałem 23 razy.

Mam nadzieję zobaczyć wile interesujących postów od Ciebie.
Jak coś będziesz miała to pisz prosze na prywatnym na czacie steemit.chat na #polish, mój nick tam to : @abc.of.love

Ponieważ spodobał mi sięTwój post powitalny, oferuję Ci resteem do mojego feed, mając nadzieję na to, że zobaczy Cię i pozna więcej miłych osób.

Pozdrowionka i miłego dzionka :)

Piotr.

Bardzo dziękuję za życzenia :D myślę, że na pewno pojawi się tutaj sporo wzmianek o filmach, a co do tych ilości, to ja również mam kilka takich perełek, do których lubię powracać ;) głównie serie Gwiezdnych Wojen, Star Treka, Władcy Pierścieni, Jamesa Bonda, ale też poszczególnych filmów (często z dzieciństwa) jak np., Ania z Zielonego Wzgórza, Sok z Żuka czy Lot nad kukułczym gniazdem.

Dziękuję za resteem i jeśli będę miała jakieś problemy to z pewnością skorzystam z rady kogoś bardziej doświadczonego jak ja, czyli np Ciebie, Piotrze ;)

Również pozdrawiam!

Miło mi :)

Może jakiś cykl o filmach, nie wiem, czy już jest może jakiś tag #pl-filmy czy coś w tym stylu, też bym cośo filmach umieścił.

Resteem zrobiony, może ktośode mnie kuknie.

Do usług.

Piotr.
PS: poprawiłem nick - sorki za błąd.

W sumie można coś o tym pomyśleć :D Chętnie dołączyłabym do Steemowego zrzeszenia kinomanów :D

Cześć, powodzenia!
Śliczny makijaż :-)

a widziałaś ten?

Ooo nie widziałam, zapowiada się fajnie, więc z pewnością obejrzę :D

Witaj na steemit, mieszkamy w tym samym mieście :) Followed ;)

Haha jaki ten Steemit jest mały :) pozdrawiam Wrocławianina :D

Cześć! Widzę, że łączy nas ogólna niechęć do horrorów i westernów (chociaż muszę przyznać, że i tu znalazłoby się trochę niezłych pozycji) :)

Nie twierdzę, że nie znalazły by się dobre pozycje, bo chociażby w westernach niektóre z tytułów z Johnem Waynem czy Clintem Eastwoodem to klasyki, ale no cóż... po prostu to do mnie nie trafia, a jeśli chodzi o horrory, to tutaj już kompletnie się nie wypowiem, bo unikam ich jak diabeł święconej wody xd

Cześć :)
Ja jestem nałogowym pochłaniaczem seriali i mam to samo w przypadku pytań o ulubiony tytuł. Nie potrafię wybrać, bo jest tyle dobrych produkcji!

No to piątka jeśli chodzi o wybory! :D Ja nie mam cierpliwości do seriali, najlepiej jak już wyjdzie cały sezon albo się w ogóle skończy, napięcie i oczekiwanie co będzie w następnym odcinku mnie wykańcza xd

Well come

witamy na steemit :)

Witaj na steemit