You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Phone Addiction Paradigm

in #life6 years ago (edited)

Oglinda perfecta ce se muleaza pe matricea actuala a lumii in care traim @diana.catherine

Candva in Londra anilor 1883 oamenii stateau deconectati la cafenea ... fiecare avand smart "ziarul" in mana :-) si totusi se comunica in mod direct ... deoarece la un moment dat acel ziar nu mai avea pagini de citit :-)

Oare acum cu noua intrare in asa numitul blockchain ... de fapt ... marea parte a omenirii vor fi oglinditi si se vor regasi in ultima poza?

Eu cred ca dintr-o simpla unealta ce ar trebui sa reprezinte telefonul ... au devenit oamenii unealta telefonului si nu numai :-)

Vad in jurul meu cu m facebook-ul/twitter ... si alte retele de socializare in care poti cadea in depresie daca nu ai atins milionul in like-uri :-) ( macar aici pe steemit suntem remunerati intr-un mod mai eficace si il putem materializa ... chiar si sub o forma virtuala pe Viitor) iar cel mai socant este ca facebook-ul este unealta cea mai perfecta ce a reusit si inca face victime in randul a ceea ce ... candva ... numeam Familie ... divorturi/depresii ... mai ales in randul femeilor :-) la fiecare pas intr-o lume din ce in ce mai virtuala ... si totusi daca spui lumii de cipare ... fuge ... deoarece acest fapt ce s-ar putea intampla reprezinta stigmata ... stim noi cui :-)

Mi se pare ca Omul e cam in contra lui ... si acest fapt va duce ... fie spre un Big Change si a unei New Renaissance Era ... sau ... in cel mai firesc si mai palpabil caz ... in urma actiunilor sub forma cauza-efect ... extinctie cu 1 click :-)

Hilarious, nu?

Numai bine @diana.catherine

Enjoy my music/art

Maybe thru steemit we'll assist to a New Renaissance Era thru Art/Music

https://dsound.audio/#!/@luciannagy

Shalom

Sort:  

Hmm fair enough. E si asta un alt unghi din care putem privi toata treaba asta cu internetul & tech. Nu neg argumentele tale... din pacate sunt multi oameni pentru care like-urile si commenturile pe fb/twitter conteaza mult mai mult decat ar trebui. Pe de alta parte, sunt si cei care nu prea stau pe social media (eventual stau doar pe linkedin), pentru care tehnologia inseamna cunoastere, creativitate si posibilitati nelimitate.
Btw, imi place canalul tau. Eu sunt pasionata de muzica ( cant la pian) , asa ca am dat follow. :)

Shalom @diana.catherine

Era doar o "fraza muzicala mai abstracta" venita pe moment :-)

Ma bucur sa aud ca studiezi pianul

Pastram legatura ... am sa postez de acum inainte mai mult aici :-)

Vei putea gasi si albumul Tribului meu in curand ... Numai bine

... si ca vorbeam de pian @diana.catherine ... in Tribul meu, unul din pianisti este Ivan ... din big band ul Beograd ... Sper sa placa sound-ul si conceptul

https://steemit.com/dtube/@luciannagy/ngpbu9q9