OCEAN

in #pl-poezja3 years ago (edited)

Takie wiersze powstają pod wpływem bardzo inspirującej muzyki :-)

OCEAN

Twoje nieprzebrane oceanu wody,
Spienione, wzburzone fale...
Głębią błękitu nieogarnione.
Tak wielki wszechświecie
W tak małym świecie.
Nieodgadniony błękit,
Nieba odbicie lustrzane
Tafli niewzruszonej...

Miliony kropel rozlane
Złączone w jedno na zawsze
Drzemiącą, potężną siłą.
Uśpione, ukołysane,
Jak do głębokiego snu
Cichym szumem twego tchu,
Toni, która pochłania
Moją duszę niespokojną...

Śniąc na jawie
Ty głębino rozbudzasz we mnie
Tęsknotę do twych wód,
I do raf nieodkrytych
Kolorów tysięcy nieuchwytnych
Pod szkłem spokoju,
Ukojenia, głęboko,
Tonących niemal w mroku...

Zanurzona unoszę się
Tak bardzo obezwładniona,
Tańczę wśród fal,
Które ze sobą igrają.
Słyszę i czuję te fale ulotne,
Są tak blisko wokół mnie,
A prądy porywają mnie daleko w toń
Za sobą...

Myśli moje tak zmącone,
W oceaniczny wir wyrzucone.
Rozpływają się w błękicie,
Spływają kroplami moich marzeń
Niespełnionych...
Bo nie zrozumiem, nie odgadnę
Śpiewu wód twych
Cichego...

To moje odbicie lustrzane
Wśród wszystkich moich słabości
W tym świecie bez miłości,
Który mnie otacza...
Fala za falą ciągną mnie
W tę głębię, która przelewa
Nieprzebrane, lśniące
Wody wokół mnie...

Krzyczę głośno moje imię,
Krzyczę, aż w płucach brakuje mi tchu,
Krzyczę z głębin błękitnych i odległych,
Głębin pięknych wód...
Lecz tafla szklista, tak przejrzysta
Odbija mój krzyk,
Który tonie w ślad za mną
I milknie...

7.08.2021

1628406923217.jpg

Sort:  

Czasami tak jest że krzyk zwłaszcza ten pochodzący z wnętrza bywa niemy i choć wydawawać się może że jest głośny to gdy kolejny raz odbija się o piękną przejrzystą taflę w nas samych zaczyna milknąć a tafla pękać i można utonąć w oceanie myśli. Dlatego ważne jest by mieć kontrolę nad swoimi myślami i nadawać im dobry kierunek gdy pobłądzą by miały szansę stać się kroplami marzeń spełnionych.
Bardzo ładny wiersz @mariagarbien a zdjęcie trafione w dziesiątkę w każdym szczególe nawet sukienka w kolorze oceanu i fal i ten ślad na piasku co tonie - super!
Sama też często tworzę do muzyki, słowa wtedy same się układają. Jestem ciekawa jaki utwór Cię tak zainspirował?

Dziękuję @dorotti za miłe słowa.
Moje myśli chyba są jeszcze trochę chaotyczne, choć coraz częściej udaje się mi nadać im konkretny kształt i kierunek. Muszę jednak przyznać, że kiedy tak sobie błądzą w chaosie, często powstają też z tego dobre rzeczy.
Do zdjęcia było parę podejść i próby były dość śmieszne, ale przyjaciółce udało się w końcu uchwycić ten idealny moment.
Jeśli chodzi o muzykę, to w tym przypadku był to utwór Ocean Princess, na który natknęłam się podczas słuchania składanki Two Steps From Hell, którą swoją drogą również polecam. Dla mnie jest mega inspirująca i fajnie mi się przy tym pisze nie tylko wiersze ;-)

Dziękuję @mariagarbien za podzielenie się cudowną, magiczną muzyką może kiedyś i mnie zainspiruje :)
Do tych kawałków też się dobrze pisze, polecam :)


Dzięki, chętnie sobie zobaczę, co to za utwory :-)

Manually curated by EwkaW from the @qurator Team. Keep up the good work!

Congratulations @mariagarbien! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 1750 upvotes.
Your next target is to reach 2000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the August 1st Hive Power Up Day