Nie ma Cię i nie było, jest noc…

in #polish2 years ago (edited)

image.png

Śpij spokojnie, pozostały wspomnienia, łza się sama w oku kręci, dzięki Ci za tak dużo wspaniałych wspomnień.

Sort:  

Cześć, miło Cię widzieć po przerwie, tylko dlaczego zaczynasz z wysokiego C wrzucając post właściwie bez wkładu własnego?

Mogłeś już naskrobać te kilka słów. Może edytujesz i coś dorzucisz od siebie? :D

Ha ha, widzę że na polish za dużo się nie zmieniło, dalej ktoś się znajdzie co mu nie pasuje, no już ku...a nie można nic wstawić bez zbędnego opisywania żeby ktoś się nie przyje..., ku...a referat trzeba pisać.
Ps. Przecież napisałem coś od siebie, nie potrzeba nic więcej pisać. Kto rozumie ten wie.

a nie można nic wstawić bez zbędnego opisywania żeby ktoś się nie przyje..

Można proszę o to krótki tutorial

image.png

Ja bym chętnie przeczytał parę słów od ciebie, a nóż bym się dowiedział czegoś więcej o zmarłym, chociaż za co go ceniłeś.

No ale lepszy atak klonów na polish ile razy to ja tego printscreena widziałem już? 3?

Andrzej, nie przypuszczałam że wpadniesz tutaj po długiej przerwie z tak przykrą informacją...
Cierpię, to będzie długa noc pełna łez i wspomnień...

Tak jak piszesz, dużo wspomnień. Może to śmiesznie zabrzmi ale usłyszawszy o śmierci Romka w głowie miałem steemit i to jak z Tobą pisałem o nim i o zespole. W życiu bym się nie spodziewał że jedno ze wspomnień to będzie jakaś platforma, ale serio, pomyślałem w tedy o Tobie. Szkoda że już nic nie nagra, nie zaśpiewa. Nie dawno odszedł Nowak z TSA teraz Romek, powoli zaczynają odchodzić ci na których muzyce się wychowałem.

Ja też pamiętam tą naszą rozmowę...

Congratulations @andzi76! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 23000 upvotes.
Your next target is to reach 24000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Valentine's day challenge - Give a badge to your beloved!
Hive Power Up Month - Feedback from February day 8
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Żyję, no trochę czasu minęło. Nie wiem czy wracać czy znowu olać tą platformę. Po komentarzu kolegi wyżej aż się nie chce nawet tu zaglądać, dalej widzę to samo co kiedyś. Nie można już nic wstawić bez zbędnego opisywania żeby ktoś się nie przyje...., ku....a referat trzeba pisać. :)

Tak myślałem że to Ty ale nie byłem pewny, co tak raptownie przestałeś się odzywać, stało się coś? Wiem że ze stroną nie wypaliło, trudno żyje się dalej.

Siema, co się nie odzywasz, napisałem do ciebie na discord, nie wiem czy widziałeś, dlatego piszę też tutaj.