Sort:  

Wg mnie na ten wyścig już się spóźniliśmy. Inne serwisy już rozdały sobie tort. Ale to okazja aby nauczyć się na błędach i spróbować czegoś innego. Hive to świetna platforma do blogów, artykułów. Alternatywa dla gazet. Może właśnie taki serwis z newsami to jest jakaś nisza. Ludzie wchodzą codziennie na serwisy internetowe aby przeczytać wiadomości. Pytanie czy da się w łatwy sposób przekonać dziennikarzy do Hive. (Wiem, wiem, że są "narodowcy.net", ale raczej chodzi mi o wiadomości lokalne i bardziej subiektywne)

ja starałem się wklejać linki do hive pod wszystkimi artykułami o cenzurze. dodając krótka notką, że tego nie da się zamknąć i ocenzurować :) a co do innych redakcji to mają one mniejsze ciśnienie od takich "narodowcy.net" na dywersyfikacje platform z oczywistych względów. nikt nie ocenzuruje "wiadomości z Pcimia górnego" Wydaje mi się, że na masowy napływ to możemy liczyć głównie ze strony uciskanych. a dopiero jak będą zasięgi przyjdą poważne redakcje.

Ale dziennikarze często muszą pisać o tym czego chce redakcja. Tutaj mają dowolność. Czas pokaże jak to będzie wyglądać za jakiś czas.

Ja to się zastanawiam dlaczego żadna z redakcji anarchistych pisemek nie ma jeszcze swojej reprezentacji na blockchainie. Może dzisiaj ogarnę jakąś grupkę z anarchistami :D

Oooo... I to jest dobra grupa docelowa.