Historia jednego zdjęcia 7

in #polish8 months ago

Zdjęcie zrobione w Czechach w miejscowości Kyjov, które następnie padło ofiarą "efektu studenta". Tak to nazwałam roboczo dla własnego użytku. Polega on na tym, że zaraz jak się nauczysz czegoś interesującego albo coś odkryjesz, to zaczynasz to stosować. Czyli na przykład oglądasz film jak pomalować meble, żeby wyglądały jak stare i zaczynasz ten efekt stosować cały czas i do wszystkiego, nawet jeśli to nie pasuje do niczego.
Odkrywasz nową odmianę pomidorów i w ogródku sadzisz tylko te pomidory. Na studiach medycznych uczysz się jakiegoś sposobu szycia ran i od razu chcesz to wykorzystać w praktyce... Ja jak się dowiedziałam dawno temu jak w Photoshopie zmieniać kolor na inny, to nawet rzepak był czerwony.

A teraz odkryłam Photoshop w wersji beta i wypełnianie generatywne. I postanowiłam trochę popróbować na tym zdjęciu. To zdjęcie jest roboczym i padło ofiarą takiego efektu.

A tak naprawdę wyglądało tak:


6.05.2023, Kyjov

Zrobiłam je, bo podoba mi się taki pomysł na przystanek: książki i kanapa. I generalnie przystanki to często bardzo fotogeniczne obiekty.

Sort:  

Congratulations @kolczurka! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You received more than 1250 upvotes.
Your next target is to reach 1500 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

LEO Power Up Day - September 15, 2023
The countdown to HiveFest⁸ is two weeks away - Join us and get your exclusive badge!

Generative fill jest dodatkowo płatną opcją?

Ja mam wykupiony tak zwany pakiet fotograficzny, jak się okazało pokrywa on również Photoshopa w wersji beta, bo w normalnym Photoshopie tej opcji nie mam.