Witaj Steemicie! :) Podróż zwana steemitem.

in #polish6 years ago

Witam Polską część steemit! :)
Na wstępie chciałbym podziękować za pomysł na napisanie polskiego intro @abc.love.steemit. :)
Czas się przedstawić, jestem Michał mam 23 lata na co dzień pracuje na etacie i studiuje Logistykę. Interesuję się również kryptowalutami ponieważ zaintrygował mnie ten rynek dający duże możliwości zarobkowe, wiążę się to również z ryzykiem ale jak mówi przysłowie "kto nie ryzykuje ten nie ma". Rynkiem krypto interesuję się od lipca zeszłego roku, mineło nie wiele czasu mimo wszystko uważam że sporo się już nauczyłem i cały czas staram się szukać wiecej i wiecej informacji na ten temat! Troszkę żałuję że nie dowiedziałem się o krypto wcześniej ale lepiej późno niż wcale. :D Uczę się analizy technicznej jak i fundamentalnej. Poza "krypto światem" trenuje 3/5 razy w tygodniu na kalistenikę na siłowni jak i sporty walki. Uwielbiam aktywny tryb życia, podróżowanie i dobre jedzenie. Na moim blogu chcę się z wami podzielić moimi przemyśleniami na temat rynku krypto, analiz technicznych, treningów, diety i od czasu do czasu podzięle się z wami prostymi przepisami na zdrowe i dobre jedzenie! ;)
DSC_0887.JPG
Zapraszam do komentowania udzielania się i upvotowania jeśli spodobają Ci się moje posty!

Pozdrawiam! :)

Sort:  

Hej, witaj na steemicie :D

Witam :)

Witam! Niezła forma!😀 czekam na kolejny post!

Cześć, dzięki! pojawi się coś z treningów, tylko póki co przeszkadza mi w tym choroba :/

Witaj na Steemit :) Powodzenia!

Witam, dziękuje również życzę powodzenia! ;)

Cześć! Powodzenia na Steemit😊