Piccolo - Dziennik treningowy!

in #polish6 years ago

Czwartek - Trening góry ciała

Trening faza poczatkowa:

  • Rozgrzewka
  • Elementy mobilności nóg
  • Elementy mobilności barków/łopatek
  • Dól pleców dogrzanie/rollowanie

Główne ćwiczenia

Wyciskanie sztangi leżąc Skos

  • 80 x3
  • 90 x3
  • 100 x3!
  • 70 x10
  • 70 x10

Podciąganie na drążku (szeroko)

  • CC x8
  • CC x8
  • CC x8

Wyciskanie hantli siedząc (barki)

  • 27 x10
  • 24 x10
  • 24 x10

Wiosłowanie sztangi

  • 95 x6
  • 95 x6
  • 95 x6

Prostowanie ramion na wyciągu (triceps)

  • 27,5 x8
  • 27,5 x8
  • 27,5 x8

Uginanie ramion stojąc (hantle)

  • 21 x7
  • 21 x7
  • 21 x7

Film

Podsumowanie ostatnich dni

Przez weekend byłem na szkoleniu u 16 krotnego mistrza świata w trójboju siłowym! ( 74 kg + sprzęt). Jarosław Olech jest to niestety obraz sportu w Polsce gdzie pakujemy miliony w piłkę nożną a mamy lepsze wyniki w innych sportach, gdzie zawodnicy wręcz dokładają ze swojej kasy bo wsparcia finansowego nie ma.. I to wszystko nie chodzi o sam trójbój, dziesiątki innych dziedzin gdzie jesteśmy mocni brakuje kasy..
Co do szkolenia to zawsze coś nowego i kilka trików w takim czasie człowiek nauczył się.
Głowna zmiana u mnie będzie teraz widoczna na wyciskaniach gdzie mój chwyt miał pewne braki technicznie.. W środę testowałem 120x2 na ławce poziomej.. masło. Dziś padł rekord na wyciskaniu skośnym. Jedna "pierdołą" techniczna ile zmienia.

Trening bardzo przyjemny, raczej nie mam wielkich zastrzeżeń. 10-11 tygodni masy jeszcze przede
mną, końcówką masy zapewne 90 + kg waga pokaże haha.

Dieta około +- 3500 kcal

Do startów na zawodach w debiutach mam jeszcze 15-17 miesięcy, nic mnie nie goni i z biegiem czasu moje wyniki wzrosną.