dzień dobry! czwartek

in #polish3 years ago

PSX_20210106_082332.jpg

☘Jasmine na nastrój za oknem sięgnęłam do moich wspomnień i kolorów późnego lata...a ten obraz niezależnie od pogody zawsze napełnia mój dzień światłem...więc przesyłam to światło również Wam☘.

PSX_20210106_082422.jpg

Perspektywa prawa, czy perspektywa dobra?Jaka by nie była Twoja teraz to ją zmień.Odwróć ją na drugą stronę.
Postaw to, o czym w tej chwili myślisz w jednym miejscu.I zrób spacer - 90 stopni w prawo, 90 stopni w lewo.Zatrzymaj się sprawdź co się zmienia.Nawet jeśli nic się nie zmienia, to nic nie pozostaje takie samo.
.

PSX_20210106_082437.jpg

Dotarliśmy na szczyt! Nasz pierwszy dwutysięcznik zdobyty! 🏔
Ogromną radość i piękne widoki. Polecamy każdemu trasę z Polany Chochołowskiej, przez Grzesia, Rakoń i dalej,prosto na sam szczyt Wołowca.
Chwila odpoczynku i zejście na Polanę Chochołowską, tym razem zielonym szlakiem.

PSX_20210106_082403.jpg

dzień dobry! Wygrzebuję z pieczar i zakamarków liściaste kadry. To też było jakieś 2 tygodnie temu... Plan na dziś? Kawa, praca, kawa i praca. Weekend zostawię na relaksik. Tymczasem niech moc zdrowia będzie z.

PSX_20210106_082347.jpg

Teoretycznie weekend. Praktycznie znów stres przed praca zdalna, znowu muszę sobie poukładać życie na nowo. Nie narzekam, bo mogę pracować, a wiem że są tacy, którzy ostatnio pracę stracili lub stracą, bo znów zamykają nas powoli...
Tymczasem idę do pracy. Niech moc zdrowia będzie z.

Nie zliczę, który to już instagramowy przestój w ostatnim czasie, ale przyznaję, że pandemiczny czas coraz mocniej wpływa na moje samopoczucie; brak możliwości swobodnych podróży, spotkań z ludźmi, obawa o najbliższych, a do tego sytuacja społeczno-polityczna w kraju - wszystko to odbiera motywację do działania..

📲 Samsung 71A.

Sort:  

Cieszę się że znowu jesteś kobietą

Widzę, że spaminator cię nie lubi

downvote od złodzieja który pilnuje porządku na Hive to dla mnie zaszczyt

Widze ze ten klininczy rasista, homofob i ksenofob znowu zapomnial znowu zalozyc swojej czapeczki z folii aluminiowej.
On Lubi uzywac psychologicznej projekcji zrzucajac swoje zachowanie na innych.

Niech kontynuje wspieranie lodziarzy Justina Sun'a na Steemit. Chinskch i Koreanskich komunistow (w przerwach czci swojego nowe boga Trumpa).

Jest kuratorem i wspiera większość komunistycznej ekipy zlodziekj i oszustów Justina Sun na Steemit („justyy” i „glory” to witinesi Sun'a, którzy poparli wrogie przejęcie Steemit przez Justina Sun'a).

Poza tym codziennie wotuje armie chińskich i koreańskich kont oszustów i spamerow oraz pochlebcow J Sun'a.

Capture.png

Capture2b.png

Capture2.png

Captureb.png

Nie mieszajmy myślowo dwóch różnych systemów walutowych. Nie bądźmy Peweksami.


Pieniądze należy zdobywać legalnie, a nie lewymi kombinacjami

lub przez kradzież

Zapytam korzystając z okazji ;)
Znasz to?

image.png

Chyba wszyscy tam jesteśmy...

image.png

Blurter nie, ale blurt to jest hardfork steema. Radzę korzystać z głównego interfejsa. Środki można przelać na H-E

https://blurt.blog/

Steemem mi to zapachniało ale wolałam zapytać, dzięki :)

Kilka person się tam udziela, ale ja się wolę skupić na Hive, może mniej zrobię, ale przynajmniej content tutaj jest bardziej oryginalny i interakcje użytkowników

Ja się stąd nigdzie nie ruszam! :)
Znalazłam przypadkiem a że mam coś tam w portfelu i jest link do H E postanowiłam zapytać. Dzięki raz jeszcze :)
(jeśli znasz inne takie miejsca to daj znać proszę, wymienię co się da na Hive... grosz do grosza itd... )

Jesteś na Hive Chat? Tam łatwiej pogadać w razie potrzeby ;)

Jesteś na Hive Chat? Tam łatwiej pogadać w razie potrzeby ;)

Nie mam, ale mogę spojrzeć, podeślij proszę linka. Jestem na discordach też jbc.

jeśli znasz inne takie miejsca to daj znać proszę, wymienię co się da na Hive... grosz do grosza itd...

Nawet kiedyś chyba pisałem o tym posta, ale nie znam więcej takich 'gratisów'. Jak coś mi się ôbije o uszy to dam znać :)

Congratulations @renatakersik! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 50 replies. Your next target is to reach 100 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

Feedback from the January 1st Hive Power Up Day
Happy New Year - Project Activity Update

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by @blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.