akşam yemeğine hazırlık

in #tr7 years ago (edited)

merhaba arkadaşlar...
Aşağı yukarı 7 'de yiyeceğimiz akşam yemeği için hazırlık erken olsa da meleğim uyuyorken yemek hazırlığı yapayım dedim yoksa garibim eşim @mcfrost son anda yapılan yanmıs ya da yanmaya yakın yemeklere maruz kalıyor :)
Menümüzde kış aylarının vazgeçilmezi tarhana çorbası ,poşette tavuk patates,arpa şehriye pilavı,ve kış salatası sanırım salatanın adını ben koydum :))

--henüz pişmemiş hali--
IMG_20171109_145952_595.jpg

-şu poşeti çıkarandan Allah razı olsun umarım zararıda yoktur!-

20171109_145000.jpg

-salata malzemelerim de doğranmaya hazır-

IMG_20171109_145845_510.jpg

Birtek pilavımın resmini çekmedim çünkü onun hazırlığına gerek yok :))

ÇOK ŞÜKÜR BUGÜNDE YİYECEK NİMETİMİZ VAR ALLAH OLMAYANLARADA VERSİN (AMİN)

Sort:  

Amiiinn.. Afiyet olsun, ellerinize sağlık 😊
Fırın poşetlerinin, alüminyum folyoların ve hatta pişirme kağıtlarının sağlıksız olduğu konusunda bi yazı okumuştum, doğruluğu nedir bilemem tabii.

teşekür ediyorum alüminyum folyoyu biliyorum da diğerleri sağlıklı olsun nolur ki :)

Bende öyle olmasını umuyorum :)

KOCALAR, dış dünyada bir çok problemlerin üstesinden gelip, çeşitli savaşlardan galip çıkarak EVE YİYECEK getirendir..

HANIMLAR ise eve gelen malzemelerden LEZZETLİ yiyecekler hazırlayabilendir..

Elinize, yüreğinize sağlık.. BULDUYSAK, Şükredeceğiz.. Çünkü şükür, nimeti artırır..

Tşl...

Açım aç . Makarna yemekten midem fesat oldu. 😂😂 Bu arada afiyet olsun.