Результати після місяця "greasing the groove"

in #ua4 years ago

Вітаю свого читача!

Минув місяць з моменту, як я почав віджиматись по методі greasing the groove.
Спершу нагадаю, що це таке, а потім напишу про свої відчуття впродовж місяця та кінцевий результат.

Головна суть полягає в тому, аби обрати вправу, котра виконується з власною вагою, як от віджимання, або підтягування, та виконувати 50-70% від максимальної кількості повторень багато разів впродовж дня, шість днів на тиждень. Відпочинок між підходами повинен бути достатнім, аби на початку наступного підходу ви були відпочивші, та не відчували втоми в м'язах.


9raf6h.png
(Непогана форма виконання віджимань)

Дана метода фокусується не на нарощенні м'язів, а на процесі мієлінізації, тобто, утворенні нервової оболонки навколо нервових волокон.

Мієлін — це багата на ліпіди речовина, з якої утворюється мієлінова оболонка нервових волокон хребетних. Мієлін

Для того, аби певні м'язи почали рухатись, вони повинні отримати певний сигнал. Даний сигнал рухається по аксонах. Чим швидшим та сильнішим цей сигнал буде — тим швидше та ефективніше м'язи будуть працювати.

Мієлін ніби огортає собою аксон (по котрому рухається сигнал), та значно пришвидшує рух сигналу по ньому.


hono9b.gif
(Аксон без мієлінової оболонки, та з нею)

Спочатку я лише мав інформацію про те, що часте виконання певної вправи допомагає з мієлінізацією відповідних аксонів, але насправді все складніше. Харчування теж грає велику роль. Мієлін багатий на ліпіди, а ліпіди — це жири, тому вміст жирів у вашій дієті має велике значення.

Експерименти на щурах показали, що мієлінізація у щурів, котрі лише мали фізичну активність, але при цьому не вживали жирів, майже не відбувалась, в той час як у щурів, котрі займались фізичними вправами та споживали жири, вона (мієлінізація) була на високому рівні - Interplay between exercise and dietary fat modulates myelinogenesis in the central nervous system (дослідження англійською мовою).

Тепер перейдімо до мого власного експерименту. За мету я ставив підняти кількість віджимань з 25 до 40.
Перший день я віджимався по 13 разів, з перервою в 45 хвилин. Кількість підходів не рахував, але було понад 10. Через кілька день я зрозумів, що відчуваю постійну втому, тому збільшив відпочинок до однієї години.
В кінці першого тижня максимальна кількість віджимань склала 29, що на 4 більше.

Другий тиждень я віджимався по 15 разів, та виконував по 11 підходів. На кінець другого тижня максимальна кількість віджимань склала 33 віджимання.

Третій тиждень був ідентичним до другого, але тепер я робив по 17 віджимань. Але результат мене засмутив, адже він склав всього 35 віджимань. Також варто додати, що мені знадобилось два дні відпочинку, тому що коли я спробував віджатись після одного дня відпочинку, я зміг зробити лише 19 віджимань, і відразу відчув сильну втому в плечах.
Важко сказати, чому так відбулось, але це може бути через поганий відпочинок, або харчування. Швидше за все це пов'язано з моїм сном, адже я вже досить тривалий час лягаю за дванадцяту, та прокидаюсь ніби вбитий.

Останній тиждень я виконував по 18 віджимань, та результат був ідентичний до третього тижня — лише два додаткових віджимання.
Варто додати, що в останній день я прокинувся о сьомій ранку, та загалом зробив 14 підходів замість звичних десяти-одинадцяти. Проте мені вистачило лише одного дня, аби відпочити та поставити свій черговий особистий рекорд - 37 віджимань.

В одному переглянутому мною відео хлопець виконував по 300 віджимань щодня за цією самою методою, і його максимальна кількість віджимань зросла на 60%. В моєму ж випадку кількість віджимань зросла на 48%, з 25 стала 37.


fkjuy5.png

Важко сказати, як зросла б моя кількість віджимань, якби я також виконував по 300 повторень кожного дня. В моєму випадку максимальною кількість віджимань за день було 198 (якщо не рахувати 14 підходів останнього дня, тоді я виконав 252 віджимання).

Плюси такого виду тренування:

  1. Легкість виконання внаслідок довгого відпочинку
  2. Максимальна кількість повторень дійсно збільшується

Мінуси:

  1. Воно не нарощує м'язи
  2. Потрібно постійно слідкувати за годинником
  3. Відволікає від інших занять

Надалі я планую займатись по звичайній програмі, коли декілька сетів певної вправи виконуються в певний період часу, кілька разів на тиждень, але для цього потрібно буде скласти план тренувань та підібрати гарні вправи, адже тренажерні зали досі зачинені.

Сподіваюсь, дана інформація була вам корисною та цікавою, якщо збираєтесь випробувати дану методу — буду радий почути про ваші результати.

Дякую за увагу! 😊

Sort:  

Дякую! Справді корисно та цікаво. Розпочну 7 травня,в кінці місяця напишу про результат.

Congratulations @chazashleyua! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 100 upvotes. Your next target is to reach 200 upvotes.

You can view your badges on your board and compare to others on the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

Revolution! Revolution!
HiveBuzz - Hive Gamification Experience
Vote for us as a witness to get one more badge and upvotes from us with more power!

Цікавий метод. Вперше про такий почула. Мені цікаво, бо маю проблему - дуже слабкі руки. Ніколи не могла віджиматись від підлоги, а тепер з віком почали боліти суглоби. Хотіла б укріпити м'язи рук без великих травматичних навантажень. Зрозуміла що потрібно віджиматись кожної години, вибравши собі комфортну кількість, поступово збільшуючи ?
У вашому випадку ви починали з 10 раз
Але я не зрозуміла що означає
"В кінці першого тижня максимальна кількість віджимань склала 29, що на 4 більше." ?
Максимальна кількість за один раз?

Screenshot_20200508-224248.png

Дякую за запитання! 😊

Коли я говорив про 10 разів — я мав на увазі кількість підходів. Тобто, впродовж дня я десять разів "ставав в позу" і робив певну кількість віджимань. А кількість віджимань в одному такому підході — це 50% від вашої максимальної кількості віджимань за один раз.

В кінці тижня я намагався перевірити, чи максимальна кількість віджимань за один раз збільшилась, і якщо так — тоді кількість віджимань в кожному підході наступного тижня теж збільшується, адже необхідно виконувати 50% від максимальної кількості повторень.

Для вас я б не рекомендував займатись подібним чином. Я не є спеціалістом, та дипломів не маю, але якщо ви маєте проблеми з суглобами, то вам необхідно якомога менше їх напружувати, а подібний метод тренувань вимагає великої кількості "згинань та розгинань" ліктьового суглоба.😥

Дякую. Мабуть мені краще займатись по відчуттях.

Давненько тебе не було, не зникай так надовго😉😅

Дыйсно корисно. Дякую. Пысля минулоъ Вашоъ розповіді. Я вирішив перевірити себе. На минулому тижні зміг - 40 разів (максимум).
На цьому тижні 42 (максимум). Я не перенавантажую себе і роблю віджимання від 2 до 5 разів на день по 20, на цьому тижні по 21.