Sort:  

Не для нас, тоді для кого? (Підказка - серіал фундація)

Це не просте питання. Я знаю відповідь і вона ляка. Тому я мовчу...

В мене два варіанти - робоняня або брат забвеніє ( той шо йде помирати) вони його так називали лише перед ритуалом смерті.
І тоді брат рассвет в утробі. Теж пʼятний.
Але вони всі мали дубляжні тіла…

Я дещо згадала …

там де ти питала чесну відповідь - я не знаю 😅 (зато чесно)

Треба думати. тут складно. От щоб так раптом відкрив і погнали - точно не зустрічав. Не можу порівняти ні з чим що знаю

Що з страшного ?

Є цінності, які завжди викликають хвилювання, турботу і страх за їх. Тут повинно бути все очевидно

Немає в нас ніяких цінностей.
Є тільки тяжкі обовʼязки і чомусь здається, що ми в такій ілюзії живемо що це - піпець.

Є. Але це так дивно і лякає, що ти навіть допустити це не можеш... Принаймні це моя думка...
Але, це все не виключає ілюзорність...

Божественну природу обіцяють…
Але самі хто обіцяє не Боги.
Якщо ти про це.

Фотку скину. Видали як побачиш. А то ти ще й не заснеш сьогодні