Zase jedna do sbírky...

in #aeneas2 years ago (edited)

image.png

dnes bylo tak nádherně, že jsem neodolala a vyrazila jsem na průzkum s detektorem. Tentokrát jsem nemusela nikam daleko, protože nám kousek za domem začali stavět dálnici. Z toho mám sice ještě pořád značnou mrzinu... ale o tom psát nechci .

Bagry jedou od rána do 16hod každý den, tak mám připravenou plochu k hledání přímo pod nosem. Jen pro upřesnění, zemina je odbagrovaná asi tak po kolena.
Po hodině hledání na mě vykoukla tato mince: rok 1800...František II - římský císař, český král a vévoda rakouský

image.png

Tržní cena kolem 30Kč, ale do sbírky mi do dnešního dne ještě chyběla...mám radost

image.png

Krásný západ slunce jsem vyfotila před návratem domů...

Sort:  

Congratulations @ivet! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You received more than 10000 upvotes.
Your next target is to reach 15000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Valentine's day challenge - Give a badge to your beloved!
Hive Power Up Month - Feedback from February day 8
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!