Můj malý poklad z velkého světa (Jižní Morava)

in #cesky3 years ago

image.png

Dnes odpoledne jsem měla čas a chuť vyrazit zase do přírody .... tentokrát jsem ale vzala i detektor a manžela. Bydlíme kousek od starého židovského města, které navíc bývalo rušnou obchodní křižovatkou. Mám proto vždycky slušnou šanci, že nějakou tu minci najdu. Manžel se sám nabídl, že mi dnes bude nosit rýč a pomáhat kopat, tak proč toho nevyužít ... že jo? ;-)
Uznávám, že tento můj koníček není asi tak úplně typický pro holky, ale mě to prostě baví.

image.png

Na polích roste obilí, tam se hledat v tuto dobu už nedá ... nechci si taky proti sobě poštvat místní zemědělce. Začala jsem tedy procházet neudržovanou travnatou plochu podél tratě. První hodinka vypadala docela beznadějně, nikde nic ...
Pak ale detektor začal reagovat a já už podle zvuku tušila, že by to mohla být pravě nějaká mince.

image.png

image.png

A taky byla...mince z roku 1922 ... radost obrovská
image.png

image.png

Doma jsem minci pořádně vyčistila a přidala do své "zatím" skromné sbírky, která čítá také několik artefaktů a knoflíků ze starých uniforem.
image.png

image.png

Sort:  

Rozhodně je to zajímavý koníček. Taky znám jednu slečnu, co občas chodí s detektorem.

Upřímně, prodejné to není. Ale taky by mě běhání s detektorem bavilo...
!BEER


Hey @ivet, here is a little bit of BEER from @krakonos for you. Enjoy it!

Do you want to win SOME BEER together with your friends and draw the BEERKING.

the composition you presented in the 1st photo, is beautiful!

!PIZZA

PIZZA!

PIZZA Holders sent $PIZZA tips in this post's comments:
@qwerrie(1/5) tipped @ivet (x1)

You can now send $PIZZA tips in Discord via tip.cc!