Karanténa, den -2

in #cesky3 years ago (edited)

To o čem se už skoro celý rok píše na všech novinách a vědci se předhánějí ve výzkumu a uveřejňování novinek, překročilo práh našeho domu. Posledních několik týdnů jsem to měl ve stále podobném režimu. Vstát, jít do práce, celý den v práci, večer domu. Načechrat peřinu a opět znova vstát a jít do práce. Někdy jsem už nevěděl jestli jezdím svoje směny nebo střídám za někoho.

Řeč je samozřejmě o tomto malém hajzlíku, který je na obrázku. Během několik dnů, kdy jsem byl „od nevidím do nevidím“ v práci se můj status mění na „pořád doma“.

image.png
Pixabay: Free for commercial use - No attribution required

Vraťme se ještě o jeden týden dříve. Sobota. To se vracím z práce už v osm večer. Takže ještě stihnu prohodit několik slov s drahou polovičkou o tom co se dělo nebo nedělo. Ve všední dny se vracím v půlnoci, to ji akorát přikryji a ulehám na svou polovinu. V tuto sobotu mi jen stroze oznámila, že má teplotu a není ji dobře. Samozřejmě čaje, Paralen atd. Během neděle se stav trochu zlepšil. Ovšem v pondělí, když jsem byl na odchodu do pracovního procesu, mi řekla, že do práce nepůjde. Zkrátka to nedá.

Po telefonickém vyšetření u svého praktického lékaře. Dostala vystavenou neschopenku(karanténu?) a taky žádost na test. V tuto chvíli jsem očekával, že budu preventivně odstaven do karantény jakožto člen domácnosti. Nestalo se tak.

V Táboře je jen odběr možný po telefonické objednávce. Ta se povedla až v úterý. Termín testu byl stanoven na čtvrtek. Protože to byl můj poslední volný den v tomto týdnu, abych mohl drahou polovičku na test odvézt. Dopravit se na test hromadnou dopravou je zřejmě špatně. Systém asi předpokládá, že má každý přístup k osobnímu autu a může se dostavit k odběrovému místu. Jak jsem později zjistil, odběrová sanitka je na vyžádání u lékaře. Jestli by výsledek testu byl dříve nebo ne tímto způsobem, už zůstane jako nezodpovězená otázka ve hvězdách. V tuto chvíli je to už jedno.

Vzhledem k faktu, že blízká spolupracovnice drahé polovičky oznámila svůj pozitivní výsledek. Čekat negativní výsledek bylo asi tak pravděpodobné, jako výhra v loterii. Tuto skutečnost jsem oznámil svému přímému nadřízenému, aby očekával výpadek v mé práceschopnosti. Mé předtuchy se také naplnily. Pozitivní výsledek v pátek v sedm večer přišel.

Na víkendové směny mě vystřídal kolega, který ještě smí řídit, byť má v obou nohách artrózu, ale zatím ještě pajdá bez berlí. V nadpisu záměrně píši -2. To proto, že oficiálně v karanténě budu až v pondělí, kdy ji úředně vystaví můj praktický lékař. Předpokládám, že vystaví žádost na kontrolní test. Jestli datum půjde zpětně vystavit i na tuto sobotu a neděli, to nevím. Ale asi ne, takže teď mám možná jen dovolenou. Tohle už jsou jen formality.

Horší zkušenost má kolega, který dostal nakázanou karanténu a nedodržel ji. Nikoliv svou vinnou. Vedoucí jej údajně přemluvil, aby alespoň odřídil ranní spoje. Čemuž tedy vyhověl. Jenomže se to nějakým způsobem dozvěděl jeho lékař, který karanténu vystavil. A děli se věci….. Jakou tento fakt bude mít dohru, to nevím. Ale v ten den jsem musel odejít od nedojedeného talíře a letět do autobusu za tohoto „neposlušného“ kolegu a zachraňovat situaci.

V tuto chvíli je drahé polovičce lépe a je bez teplot. Prozatím co nás oba v této chvíli trápí je kašel. Tak si vaříme horké čaje a bereme medicínu, kterou jsem ještě stihl koupit v lékárně při cestě. Otázka je, jak bude za týden.


Karanténa, den 0

Sort:  

Tak ať vám to oběma dobře dopadne, bez komplikací. Brzy se uzdravte.

Mám v plánu psát další části. Nebudou asi už tak dlouhé, zato snad budou objektivní.

Nezávidím. Jsem rád, že můžu ráno ve skladu nadávat, jak to zase někdo poskládal.
Tak, lehký průběh a žádné následky :-)
!BEER

Díky
Toto si přejí všichni

!BEER

Držím palec


Hey @bucipuci, here is a little bit of BEER from @xlisto for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.


Hey @xlisto, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Myslím, že už to máme za sebou. Pozor na přechodné zlepšení stavu. Mně bylo opravdu blbě první tři dny. Pak se mi na dva dny udělalo skoro dobře. A pak to teprv opravdu začalo...

Je dobře, že už to máte za sebou. Snad budu moci napsat to samé o několik dní později.

!BEER


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @xlisto for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Brzy se uzdravte. Držíme palce, ať je to v pohodě.

!BEER

Děkujeme:)

!BEER


Hey @jjprac, here is a little bit of BEER from @xlisto for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.


Hey @xlisto, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Přeju uzdravení bez následků.

No, máte slušnou šanci, že lepší polovička bude mít slabší průběh. Tak snad.

Jinak pokud jde o karanténu, tak je to obvykle dost absurdní. Dost možná ti začala ve středu, ale dají ti to vědět až v pondělí :)

Zatím to tak vypadá, že to dopadne dobře.

U některých postupů mi spíše připadá, že šíření podporují, než zabraňují. Nějaké informace získáváme od její spolupracovnice, která to chytla o týden dříve.

Tak ať jen kašlete pár dní a pak ok, ale nenamáhejte se ještě nějakej ten čas i když nebudeš infekční neznamená že ten virus ještě nejede a nemohl by způsobit ještě nějaké komplikace...
držím palce