Karanténa, den 0

in #cesky3 years ago (edited)

Jak jsem již avizoval, dnes jsem oficiálně v karanténě. Popravdě. Pokud máte práci takovou, že je pro vás každá minuta doma poklad. Tak taková karanténa je jako nařízená dovolená ve vaší oblíbené destinaci.

image.png
Pixabay: Free for commercial use - No attribution required

Dnešní den začal telefonátem k mému praktickému lékaři. Pravda, vzala to sestřička a jelikož se jednalo v podstatě jen o formální úředničinu. Počátek karantény vystavila na mé přání od soboty, protože to už jsem musel odmítnout směny. Následovala otázka na příznaky, jestli nějaké mám a že se mám izolovat od zbytku rodiny. To jsem ji ubezpečil, že už se nemám izolovat od koho. Víc nás doma není. Následoval dotaz, jestli chci podstoupit test. Že tedy ano. Což mě překvapilo. Bylo mi vysvětleno, že s testem je karanténa 7 dní a bez je 14 dní. Nu což, mohl jsem si prodloužit pobyt doma. Jako další informaci jsem obdržel telefonní číslo k objednání na odběrové místo u nemocnice a internetovou stránku k dnes dalšímu nově otevřenému odběrovému místu. To je uzpůsobeno k přímému stěru z osobního auta a objednání probíhá výhradně přes jejich internetové stránky.

Objednal jsem se na desátou hodinu a po příjezdu na místo nikdo nikde nebyl. Jen připravený personál. Samotný stěr s potřebnými formalitami byl hotov během několika minut. A teď večer, když píši tento text přišel výsledek. NEGATIVNI.

Takže to vypadá, že tu s vámi ještě nějaký ten pátek pobudu a že jsem na tomto světě ještě neudělal všechno, co jsem udělat měl. Zítra výsledek zavolám své ošetřující sestřičce a je otázka jestli dokončím týdenní karanténu, nebo už ve středu budu švihat do práce.


Karanténa, den -2 Karanténa, den poslední

Sort:  

Takže gratuluji k negativismu. A co dál? Těším se na pokračování

V tuto chvíli nevím, pokračovaní přinesou až příští dny. Ještě, aby drahá polovička Ok.

Samozřejmě

No vida, on ten prevít zas nebude tak hrozivě nakažlivej, když si člověk dává bacha :)

Tak to něčím spláchni :-)
!BEER


Hey @xlisto, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Dobrá zpráva ;-)

!BEER


Hey @xlisto, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.