Karanténa, den poslední

in #cesky3 years ago

A je to tady. Můj poslední den karantény, kdy nesmím opustit domov. Nebo bydliště? Teď už je to jedno. Každopádně jsem 9 dní nevytáhl paty, krom cesty na test a zpět.

image.png
Pixabay: Free for commercial use - No attribution required

Po tuto dobu je jediné spojení s okolním světem jen telefonem nebo internetem. Nikam nesmíte, nikdo nesmí k vám. Být zavřený v městském bytě o dvou místnostech musí být pěkný opruz. Být zavřený v domě na malé vesnici, kde i pošta chodí jen občas a v kombinaci uzavřením všech zbytných služeb. Jsem si připadal jako trosečník na pustém ostrově.

Na začátku týdne jsme spotřebovaly všechny léky na kašel. Známý nám je dojeli koupit. K tomu ještě přibrali dostatečnou zásobu ovoce a pár drobností. Jinak se nám dařilo docela dobře žít z mražených zásob. Mezitím se mi podařilo dodělat několik restů na zahradě. Některé čekaly i několik let. Drahá polovička ještě zůstává doma a čekají ji ještě další telefonické konzultace s doktorem. Zatím se ještě pořád necítí úplně fit.

Během tohoto týdne jsem zjistil, jak je krásný život, když jej žijete bez spánkového dluhu a nikdo po vás nic nechce a ani vy po nikom nic nechcete. Od zítra se můj status opět mění na „pořád v práci“ a zase začnu žít se spánkovým dluhem.

Karanténa, den 0

Sort:  

Být pořádně vyspaný je mnohdy jen zbožné přání. Aspoň k něčemu ti byla ta "C"potvora užitečná :-)
!BEER

Ano, pro mne to byla jiná forma dovolené. Asi karma.

!BEER

Někdy musí člověk zastavit. Když to neudělá sám, postará se někdo (něco) jiný :-)
!BEER


Hey @xlisto, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.


Hey @bucipuci, here is a little bit of BEER from @xlisto for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.


Hey @xlisto, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Jsem rád, že to nakonec nebylo tak hrozné. I drahá polovička se příští týden vykurýruje, neboj.
!BEER

To my také. A dvojnásob.

!BEER


Hey @godfish, here is a little bit of BEER from @xlisto for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.


Hey @xlisto, here is a little bit of BEER from @godfish for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

To se Ti zase bude těžko vracet do stavu "pořád v práci", co?

Bylo to horší než jsem čekal. Vůbec nevím jak jsem se dostal pod peřinu.