Hive Türkiye Üyelerinden Geçmişe Mesaj - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #5

in Hive TR2 years ago

Güzel bir Cumartesi gününden herkese merhaba 🙂 Beşinci soru-cevap etkinliğimizi gerçekleştirmenin mutluluğu içindeyiz. Bu kez değerli @princeofbeyhive arkadaşımız oldukça düşündürücü bir soru sorarak bizleri Hive'daki ilk günlerimize götürdü. Bu güzel sorusundan dolayı Yusuf'a, etkinliğimizin katılımcılarına, emek verenlere, destekleyenlere sonsuz teşekkürlerimizi sunarız. Sonraki etkinliğimize hepiniz davetlisiniz 🌼


Görseller için değerli arkadaşımız @Ruen'e teşekkürler

Princeofbeyhive Arkadaşımızın Sorusu:


@princeofbeyhive

Hive'da yazmaya başladığınız günkü kendinize bir mesaj yollasaydınız bu ne olurdu?


Ve Geçmişe Mesajlarımız...

Videoaddiction 🌸

HIVE'de yazmaya başladığım günlerdeki kendime şu mesajları yollardım:

HIVE'nin potansiyeli olan ve ilerde daha da büyüyecek bir platform olduğunu düşünerek HIVE'de yazmaya başlaman çok doğru bir düşünceydi. HIVE'de yazmaya başladığın dönemde iyi bir topluluk ortamına denk gelmen de sana önemli bir avantaj sağladı.

En: I would send these messages to myself who had started blogging on HIVE back in the first days:

It was a very good idea to start blogging on HIVE, considering that HIVE was a platform that had potential and would grow even more in the future. It was an significant advantage for you to come across a good community ambiance when you had started blogging on HIVE.


Wagner32 🌸

Selam, nasılsın? Bak! Bilmem kaç zaman sonra yazıyorum sana. Korkma! Ben, senim. Sen henüz ben olamadın. Dur şimdi aklından ne geçiyor, biliyorum. Sen kimsin diye sorma bana. Ben kimim diye sor. Felsefe böyle başladı, sen başlama. Çocuğum dedim ya sana ben, senim. Şimdi önceliklerimiz var. Benliğimde kaybolmuşum, kendinden utanmalısın. Tamam, kızmıyorum sana. Düşüncelerimiz olmasaydı ya da yaptıklarımız, burada olamazdım. Karşında oturup iki kelam edemeyeceksem Neşet Ertaş dinlemenin ne anlamı var? Sen değil miydin, bu şiirleri ezberleyelim diyen? Bir Şiir'e aşık olduk ya iyi mi? Neden Ahmed Arif'te takılı kaldın? Başlarım hasretine çocuk senin. Gülücük. Sana biraz spoiler vereyim mi? Kötü gülücük. Hive'de yazı yazmak hobi değil artık senin için. Yani aslında benim için. Neyse ne işte! Ne olursa olsun o hataları yap tamam mı? Yaz bunların hepsini. Fotoğraflamaktan utanma. Aksi taktirde dostum, sen ben olamazsın. Teşekkür ederim. Gelirsen ben buralardayım. Gençliğinden öpüldün.


İpexito 🌸

Güzel bir soru, zaten Hive'a bir ay önce başladığım için, ve bundan oldukça memnun olduğum için iyi ki başlamışım diyorum kendime.

Sanırım, bir ay önceki, ne yazsam, bugün yazmayayım yarın yazarım diye erteleyip duran kendime: "Daha fazla erteleme ve bir an önce yazmaya başla, başlamadan öğrenemezsin, her şey güzel olacak", derdim.


Baycan 🌸

Merhaba canım ben. 🤗

Buraya baslayalı 5 yıl olmuş ve sen çok güzel gelişmeler göstermişsin. İlk geldiğinden bu yana sayfanda sürekli yenilemişsin kendini. İlk yazılarına ve şimdiki yazılarına baktığım zaman küllerinden doğan bir @baycan görüyorum. Bir insanın nasıl daha iyiye gittiğini geçmişteki sana bakınca daha iyi görüyorum. Bu güzel platforma geldiğin için çok şanslısın. Senin kendini bulmanı, yeteneklerini keşfetmeni ve sürekli kendini geliştirmeni sağlamış. Çok güzel dostluklar edinmişsin. Seni seven çok güzel insanlar var burada. Sen de onları çok seviyorsun. ❤️

Bu platformda daha gidecek çok güzel yollarının olduğunu görüyorum. Bu güzel insanlarla birlikte kendini sürekli geliştirip yenilemeye devam edeceksin, iyiki azim ve sabırla buradaki mücadeleni güzel bir şekilde vermişsin ve bugünlere bizimle birlikte gelmişsin. Canım sen sana burada gösterdiğin güzel gelişmeler için teşekkür ederim. İyi ki gelmişsin iyi ki buradasın. Seni çok seviyorum. Seninle gurur duyuyorum. Allah'a emanet ol her şey gönlünce olsun. ❤️❤️❤️


Princeofbeyhive 🌸

Selam Yusuf. Burda bir yılı geride bırakacaksın ve tüm bu sürede çok şey öğreneceksin. Bu yüzden gelişmekten ve fikirlerini açıkça belirtmekten çekinme. Sen, sen olduğun sürece değerlisin. Bu yüzden yazdıklarınla da tamamen kendin olmalısın. Burda neyi nasıl yazarsan seni o şekilde tanırlar. İnsanların seninle ilgili ne düşüneceklerini umursama. Çünkü insanlar sandığından farklı olabilir. Düştüğün dönemler olabilir ya da her zamankinden daha yüksek olabilirsin. Bu zamanlarda bu işe neden başladığını hatırla. Amacından sapma ve tadını çıkar. Burası sen pozitifken daha güzel 🥳.


Passenger777 🌸

Kendinle gurur duy. Hayatını şekillendiren fırsatların önüne çıkacağını sana söylemiştim. Bak şimdi yazıyorsun. Nerelere geldiğinin farkında mısın ? Bakıyorum da yazıya başlamadan önce kendinle ilgili soru işaretlerinden çoktan kurtulmuşsun. Hatta yeni başlayacak olan nesillere bile ışık tutuyorsun. Onları destekliyor, onlarla arkadaş ve dost oluyorsun. Ekipte bulanan tüm dostlara tek bir yürek olarak ne kadar güçlü olduğumuzu söylüyorsun. Adını neden passenger yaptığını hatırla. Sen yolcusun. Bu yolda ilerlerken kimlerle karşılaştın, nerelere gittin, nasıl değiştin, Bu yolculukta sana eşlik edenlere teşekkür ettin. Neden mutlusun? Çünkü dostlarımla konuşuyorum. Her geçen gün büyüyoruz ve güçleniyoruz. Hepimiz birbirimizin hayat hikayelerine ortak olarak yardımlasiyoruz. Burada olmak beni hayata mutlulukla bağlıyor. 😊🤗


Crazygirl777 🌸

Merhaba canım kendim. 🧡🎈🎈Buraya katıldığında ilk olarak düşündüğün şey acaba yapabilir miyimdi ? Evrenden ve güzel yürekli insanlardan mesajını aldın ve katıldın.Bak şimdi ne de güzel yazılar yazıyorsun. Ne de güzel paylaşımlar yapıyorsun . Hayatında hep çok çabaladın . Bütün insanlığa sevgiyi yaşatmak için. Bak işte burada sana fırsat verildi şimdi senin sıran geldi . Evet sen de çok güzel paylaşımlar yapıyorsun. 🤗 Burası dostlukları arkadaşlıklara yeniliklere açık. Sen de sevmeye sevilmeye güzel insanlarla tanışmaya ve güzel yerler keşfetmeye ve bu yerleri olabildiğince güzelliği ile paylaşmaya açıksın. Durma koş. Güzelliğe koş hayatı yaşamaya hayatın mutluluk verebilecek yanlarını göstermeye ve insanları görünmeyen güzellikleri göstermeye koş. Biliyorum. Yapacaksın . Çünkü bu ortam en güzel enerjinin ve en güzel insanların bulunduğu bir ortam sana Burada olduğun için teşekkür ediyorum . İyi ki buradasın iyi ki varsın🌟🌟🌟🌟🌟🎉🎉🎉


Motivationrainn 🌸

Merhaba. Nasılsın? İyi ol. Buraya yeni geldin ve kimseyi tanımıyorsun ama emin ol çok kişiyle tanışacaksın. Yeni arkadaşlar edineceksin. O yüzden yazmaya devam et. Kuralları iyi oku. Hata yapma. Özgün ol. İçinden ne geçiyorsa, ne düşünüyorsan onu yaz. İleride burası kalabalıklaşacak. Yazdıklarını okuyanlar da çoğalacak. Boşuna yazıyorum hissine kapılma. Şimdiden sana başarılar diliyorum canım kendim. Bir de shibaya yatırım yapma. 😄

Hadi görüşürüz. Kendine iyi bak. 🤗🌸


Dusunenkalpp 🌸

Merhaba

Şuan ne yazmalıyım nasıl yazmalıyım diye düşünüyorsun biliyorum bir taraftanda yazarken nasıl faydalı olabilirim diye de düşünüyorsun korkma profesyonel bir yazı yazman gerekmiyor içinden geldiği gibi yaz kendine özgü yazılar yaz yazarken düşündürmek istiyorsun,aynı zamanda kendinide geliştirmek istiyorsun, kendini ifade etmen için geleceğe notlar düşmen için önünde güzel fırsatlar var bu zamanları iyi değerlendir çok güzel insanlarla tanışmaya ve onları yazılarını okumaya devam ettikçe sana çok şeyler katacak bir serüvene çıkıyorsun sabırla ve azimle yoluna devam et insanlara ve kendine faydalı olman dileğiyle kendine iyi bak 🤗 @düşünenkalpp



Türkçe yazılara desteklerinden dolayı değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e sonsuz teşekkürler. 🌼 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses

Etkinliklerimize katılan ve destek olan herkese çok çok teşekkürler. Sonraki etkinliğimizde @tht arkadaşımızın sorusunu cevaplayacağız. Katılımlarınızı bekleriz.


Önceki Etkinliklerimizden...


Sort:  
 2 years ago (edited) 

Bir de shibaya yatırım yapma. 😄

Buna o kadar çok güldüm ki @motivationrainn :)

Herkesin eline ve düşüncesine sağlık.

Gerçekleri yazdım 😂 teşekkür ederim

Soruyu sormak benim için büyük bir zevkti. @motivationrainn her zamanki gibi yine güldürdü 😂.

Güldürmek benim işim 😂

Mesajlar çok güzel olmuş. Güzel bir soruydu. Cevaplaması eğlenceliydi 🤗🌸

Eminim soylenecek cok sey var ama herkes dogru bir kararla burda ;)

Çok güzel mesejlar , belki bir gün geleceğe mektup yazarız :) Burada herkesin kalıcı olmak niyetini görmek çok güzel. Ben de Hive ve benzeri web3lerin etkisinin uzun süreli olacağına inanıyorum. Paylaşım yapan herkese teşekkürler.Başarılar👏👏👏

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @damla.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more