Kraťas 21.

in Česky!3 years ago (edited)

Kraťas.jpg
Zem

Je kámoš a velkej učitel...

Teda bavíme se o tvrdý zemi. Bez podložky. Už jste si na ní za posledních 10 let zkusili sednout? Zkuste. Možná zjistíte, že budete mít tendenci často měnit pozice a pěkně Vás to protáhne. A co tak lehnout? Možná se na ní i vyspat? Projít se po ní naboso? Někde v terénu (počkal bych teda aspoň na jaro, jestli nejste zvyklý). Všechno pohoda? Žádnej problém? No tak se můžete začít hýbat. Zlehka, jemně, postupně.

Zem má totiž jednu super vlastnost. Zatímco gauč, nebo křeslo povolí pod Váma, přizpůsobí se, zemi se musíte přizpůsobit Vy. Takže budete muset "změknout".

PS: Tohle bych doma úplně nezkoušel, pokud nevíte, co děláte. :)

Sort:  

no tak to bych udělal jednou a odvezli by mě možná i ve futrálu :-/

Jo tohle už pro ty naše krční páteře nebejvá úplně sranda :)

hele mě vní praská už pár let a tak různě chřoupe :-/ a když právě dělám něco a jsme v blbé pozici krku tak pak úplně cejtím ja kse mi to tam zablokovává...

A má to tendenci spíš tuhnout, nebo je to bolestivý?

no spíš se mi zasekne jako krk a pak se musím protáhnout zapraská to tam zakroutit hlavou a přestane to bole...
Jinak jo na pravém rameni mám ty svaly zatuhlý asi tím že jsem levák a hodně tím že pracuju na počítači s pravou rukou na myši