My Actifit Report Card: December 30 2023 Pozitivní Sobota//Positive saturday

in Actifit5 months ago

Zdravím vás přátelé.

Dnešek hodnotím pozitivně, studená sprcha, velký nákup jsem stihl ráno, navázal jsem na jedno rande přez seznamku, pocity zatím smíšené. Hezky jsem se najedl, odpoledne vyvenčit Pejska který si oblíbil hovězí kost , takže mám celkem klid. Dal jsem silový trénink a už jen užívám příjemné únavy. Na foto odpolední obloha nad Bučínem.

Hello friends. I rate today positively, a cold shower, I managed to make a big purchase in the morning, I went on a date through a dating site, mixed feelings so far. I had a good meal, in the afternoon I took the dog for a walk, who liked beef bone, so I'm quite calm. I did strength training and I'm just enjoying the pleasant fatigue. The photo shows the afternoon sky over Bučín.


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


30/12/2023
9372
Walking, Weight Lifting
Height
180 cm
Weight
85 kg
Body Fat
%
Waist
cm
Thighs
cm
Chest
cm

Sort:  

Můžeš napsat seznamovací manuál... Třeba pro @valggav. Za mých mladých let jsme se seznamovali spíš napřímo. (Do tanečních jsi chodil?) Takže já s inzeráty a nějakými seznamovacími aplikacemi nemám žádnou zkušenost. Ale nic proti... Je jiná doba.

Ale že jsem umanutej... Taneční mi přijdou tak nějak lidštější než fitko. Je tam oslovení slečny za účelem seznámení asi běžnější. I když tam i tam se asi potíš jako prase... No, nevím. Ve fitku jsem nikdy nebyl.

Pro @valggav bych měl pár rád, to je jasný, však když najde životní elán, a doveze do Čech pár Německých výplat , bude zajímavá partie pro dost slečen. Taky bych rád poznal někoho raději přirozeně, v nějaké situaci například. Ty taneční zní jako dobrý nápad. Posilovna se hemží slečnami, to je pravda. Jedna s posledních přítelkyň mě tam ulovila. Dnes mám seznamku v telefonu, dokonce více, občas někdo klikne na můj profil, prohodí se pár vět. Dnes to vyšlo i na osobní setkání. Což bych řekl že je šance 1 z 10. Na životní lásku to ale nevypadá 😃

Sebedůvěra a ten elán mi přijde podstatnější než peníze. Ono záleží na tom, proč se chceš seznamovat. Když se chceš jen bavit, nebo jsi sexuchtivý, máš jiné nároky, než když chceš založit rodinu. Což platí u obou pohlaví.

Loading...