Siodło #1 2024 🏔️🏃‍♂️: January 17 2024

in Actifit4 months ago


Wujek Garmin radził bym zrobił nieco mocniejszy trening.




Założenie treningowe zrealizowałem z niezłym naddatkiem 🤪🤣



Warunki dość ciężkie, więc na Siodło dobiegłem w 40 minut, utrzymując założone wysokie tętno.

Bieg na dół wydawał się być formalnością, ale trzeba było uważać, gdyż pod warstwą śniegu był sam lód ⛸️🕺




Po treningu szybki obiad.



A po obiedzie zimowe atrakcje - Puchar Świata w skokach na naszej szczyrkowskiej skoczni 🥰



W ramach ciekawostki - żółtą strzałką zaznaczyłem skocznię narciarski, a żółtą kropką miejsce, z którego zrobiłem ostatnie zdjęcie wśród publiczności.

Gdy biegłem, w lesie wyraźnie słychać było wuwuzele kibiców znajdujących się pod skocznią.



This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


17/01/2024
27013
Daily Activity, Hiking, Photowalking, Running