You are viewing a single comment's thread from:

RE: Fejknjuswirus

in #polish4 years ago

A ja uważam że fanaberiami jest chodzenie do biedronki częściej jak raz w miesiącu. dlatego że ja potrafię sobie poradzić to i inni niech opanują swoje fanaberie zakupowe, zamiast narażać społeczeństwo ;) 15 osób to i tak o 10 za wiele skoro do kościoła może wejść 5 to do biedronki też tak samo. zwłaszcza że w kościele przez godzinę nikt się nie rusza a w biedronce wszyscy biegają we wszystkie strony.

Sort:  

Jeżeli mieszkasz na wsi i żywisz się swoimi płodami rolnymi, to gratulacje, ale ile % społeczeństwa może sobie pozwolić na taki styl życia pozwolić?

Nikt na wsi nie żyje ze swoich płodów bo jest coś takiego jak specjalizacja.
Po za tym ja nie żyję na wsi po prostu zrobiłem zapasy. więc skoro ja mogłem, to inni też niech się dopasują. a jeśli nie to skoro ja nie biegam codziennie do biedronki to chcę mieć prawo w zamian biegać do kościoła. Aha i obiektywnie z zachowania ludzi jasno wynika, że zagrożenie epidemiologiczne w sklepie jest wielokrotnie większe niż w kościele.

Zagrożenie epidemiologiczne w biedrze czy innym sklepie jest, ale jednak co kilka dni trzeba wyjść zrobić zakupy - ja muszę, bo zaopatruję 3 rodziny (łącznie ze swoją). Jak ktoś lata dziennie do biedronki to jest tak samo popieprzony jak hierarchowie i ludzie wzywający do chodzenia do kościoła w czasie epidemii.

https://timesofindia.indiatimes.com/india/378-linked-to-tablighi-meet-test-positive-number-rising/articleshow/74939762.cms

Obiektywnie rzecz biorąc jeśli co kilka dni chodzisz do biedronki, to jesteś wielokrotnie bardziej narażony niż osoba idąca raz w tygodniu do kościoła.
Hierarchowie to się akurat pochowali i nie nawołują. Szkoda że nie możesz zrozumieć że dla kogoś kto może przez miesiąc nie iść do biedronki w czasie gdy inni mogą być nawet 10 razy dziennie zabrania się pójść raz do kościoła pod fałszywą przesłanką roznoszenia epidemii. Z mojej strony nie było by tematu gdyby do sklepu wchodziło się na takich samych zasadach jak do kościoła lub odwrotnie.