Počtvrté válčíme s @krakonos -em

No tak existuje způsob, jak přilákat pozornost... Byl bych rád, kdyby si tenhle článek přečetli:
@ibelin , @timehacker , @jedenjenda , @tazi , @softa , @zirky z naší gildy a bylo by myslím vhodné, aby ho viděli i @kreur a @s4b4t0n ...

Půjde mi asi o čtyři záležitosti. Ty první dvě jsou nejdůležitější. Byl bych rád, kdybychom si sdíleli zkušenosti. Literární krása stranou...

1.Roboti. Když bojuju v Bronze I, bojuju převážně s roboty. Usuzuji tak podle jmen protivníků (Nějaké ABC 1 až ABC 99, případně ZYX 1 až 99, na ten způsob...). A když stavím vojsko, někdy to udělám opravdu rychle. Ale na protivníka čekám tak v jednom z deseti případů.

Ti roboti jsou dobří. Moc dobří. A dostávají zpravidla jen nepatrné odměny... Jsou to neveřejní roboti?

Před minulou sezónou jsem používal via @zirky robota. Ale nějak se zbláznil (robot, ne @zirky ) a začal vzdávat... Existují ještě funkční roboti? Máte někdo zkušenost? @kreur psal, že má víc účtů a roboty používá...

2.Pooly. Já používám Beeswap.dcity.io , populárnější je asi Tribaldex... Ale to je jedno. Dokud běžela emise SPS, tak jsme v poolech s DEC byli mnozí nějak namočení. Ty pooly ještě běží...¨

A všiml jsem si následujícího:
image.png
Osobně "jedu" DEC:HIVE (35 USD), Voucher:HIVE (5,30 USD), DEC:SPS (0,7 USD) a HIVE:SPS (0,11 USD), Něco to sype... Kromě odměn na BeeSwap. Ostatně se sami podívejte, jaké to nabízí p.a. zhodnocení.

Takže dotaz. Jede to v tom také? Jaké máte zkušenosti?

  1. Splinterlands Gold Foil Press... Tak co tam máme? Sraz v Las Vegas... V říjnu. Ne, nepojedu. Welcome To A New Era of Sports Games! To by mě mělo zajímat? A nějaké další řeči, které si ani nečtu...

4.Jak si vedou Splinterlands ... Nedělal jsem si poznámky. Zeptám se @godfish . Nějak jsi odněkud bral, kolik to hraje hráčů, kolik mají účtů, kolik přibývá nových... Můžeš znova napsat, odkud ty informace jsou? Tentokrát si to poznamenám...

5.Moje hodnocení. Hra jede. Žádné sekání atd. To bych chápal jako krizi, že jako nejsou peníze na provoz a údržbu. Cena karet už neklesá. Z minulých emisí dokonce stoupla... Troufám si opatrně začít doufat v lepší zítřky...

A zítra ještě napíšu něco o svém hraní, ale to pod svým tagem...

Buďte pichlaví!

Sort:  

Tak to zase zkusíme...
!PGM

Nejsem si jistý, myslím, že na to je nějaký dashboard v PeakMonsters.

@krakonos Roboti mi fungují. Ale má to háček. Pokud se přihlásím na jiném pc, telefonu, začne znova posílat prázdné týmy. Takže lze těžko kontrolovat, nebo provozovat semi auto.
Pokud se chci tedy podívat, musím robota zastavit a pak zase spustit.
Aspoň to jsem zatím zjistil

Což se dá dělat, když jsi majitelem, ale ne pro někoho dalšího. Ostatně, já se už naučil válčit sám. Díky za tu dobu, co to běželo.

!WINE


Congratulations, @zirky You Successfully Shared 0.100 WINEX With @guildacesky.
You Earned 0.100 WINEX As Curation Reward.
You Utilized 1/2 Successful Calls.

wine_logo


Contact Us : WINEX Token Discord Channel
WINEX Current Market Price : 0.170


Swap Your Hive <=> Swap.Hive With Industry Lowest Fee (0.1%) : Click This Link
Read Latest Updates Or Contact Us


Hey @guildacesky, here is a little bit of BEER from @zirky for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

!hivebits

Success! You mined .9 HBIT & the user you replied to received .1 HBIT on your behalf. mine | wallet | market | tools | discord | subscribe | <>< daily

Contest: Nominate a symbol for the quark.

Congratulations @guildacesky! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You got more than 100 replies.
Your next target is to reach 200 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Level up your NFTs and continue supporting the victims of war
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Bod 1 - začal jsem používat Archmage bota na hlavním i vedlejším účtu. Je to placený bot, takže si na každý účet musíš koupit token Archmage na Hive-engine, a nebo zkusit airdrop za sníženou cenu 25 USD, ale tam je to 300 lidí na 50 tokenů týdně. Bot dosahoval přes 65% výher v minulé sezóně a dostal se do Champion III kam jsem se svojí hrou dostal jednou. Teď má něco kolem 45% v Diamond III, něco se od minulé sezóny muselo změnit pro vyšší ligy, protože na alt accountu má v Gold I cca 60%.

Bod 2 - mám cca 500 USD na Tribaldexu v různých poolech a dropuje mi to asi 100 SPS týdně.

Bod 5 - Nějakým způsobem se mi podařilo překročit plán investic do Chaos Legion balíků o 100%, tedy z původně plánovaných 500 rovnou na 1000 s tím že 200 chci nechat na prodej a 550 plánuju otevřít až skončí airdrop, abych dostal nějaký Legendární summonery z packů.Plán je, aby se mi investovaná částka navíc 100% vrátila i když teď jsem ze svýho dal jen 10% a zbytek prošmelil z airdropů, odměn co mi hra dala. Jako bonus mám i jednu licenci na node, který mi dropuje Vouchery a ty sypu do poolu. Tak uvidíme, kam dál bude hra směřovat a moje investice se zhodnotí.

Díky za vyčerpávající odpověď. Začal jsi včas. My, relativně nově příchozí, jsme na tom hůř. Když se plácáš někde mezi Bronze a Silver, tak se Ti placený robot nevyplatí. Ale i tam vidím jisté příležitosti.
Asi za 14 dnů, po příští sezóně, cítím nějakou změnu. Všechny pooly kolem Splinterlands jsou nastaveny tak, aby jim právě za 14 dnů skončily odměny, rewards.

V Silver I až tak veľa botov nestretávam, možno tak 10-20% je očividne bot... ale možno je to percento vyššie, niekedy je to ťažké rozlíšiť.

Pooly som začal skúšať predvčerom a mám tam asi 10 USD, takže k tomu sa zatiaľ neviem vyjadriť.

!HBIT

Success! You mined .9 HBIT & the user you replied to received .1 HBIT on your behalf. mine | wallet | market | tools | discord | subscribe | <>< daily

Contest: Nominate a symbol for the quark.

Thank you for your witness vote!
Have a !BEER on me!
To Opt-Out of my witness beer program just comment STOP below


Hey @guildacesky, here is a little bit of BEER from @isnochys for you. Enjoy it!

Do you want to win SOME BEER together with your friends and draw the BEERKING.

Abych nezapomněl a nějak odpověděl.

  1. Boti určitě pořád existují. Jednak existuje Archmage jak psal softa a existují i jiní. Vím, že pár dni zpět jsem pod tagame splinterlands viděl jeden článek o službě, která ti bota zajistí. Sám je používám, protože jsem přesvědčem, že to hře spíše škodí. Nevím kolik existuje botu zdarma. Předpokládám, že ty zdarma budou spíše hloupější a asi se častěji rozbijí.

  2. Pooly nově neprovozuji, vím že mají docela solidní APR, ale v tuhle chvíli jaksi nemám prostředky :). Pokud něco budu mít, tak bych to chtěl zkusit.

  3. No sraz v Las Vegas teda taky nebudu, jen vím, že se k lístkům na tu akci bude vydávat nějaké speciální karta. A New Era of Sports Games je pro nás mnohem zajímavější. Jak jsem to celé pochopil, tak společnost která stojí za splinterlands se domluvila s nějakou americkou fotbalovou asociací MLSPA, že pro ně bude vytvářet hru. Založenou na Hive a NFT. Podle všeho je ta asociace docela významná, jakože největší v USA. Za mořem sice fotbal není nejpopulárnější sport, ale i tak je to docela velká věc, která má potenciál na Hive dotáhnout docela dost nových lidí. Pro hráče Splinterlands je zajimavé to, že první airdrop karet/tokenů do této nové hry bude založen na množství stakovaného SPS.

  4. Tyto statistiky najdeš zde https://peakmonsters.com/ Podle toho jak to sleduji, tak se měsíčně prodá cca 500 až 1000 spelbooku (tj nových hráčů kteří investovali do "plné" verze hry). Minulý měsíc tam byli nějaké propady v aktivních denních hráčích a počtu odehraných zápasů. Ale podle toho co jsem četl to bylo způsobeno tím, že nový pravidla zamotala hlavu mnoha robotům. V tuto chvíli jsme na podobných číslech jako před tím.

  5. Bylo by fajn kdyby se nízké ceny ještě udržely. Chci hromadit :)). Ještě zbýva proda 5 milionů balíčků ze současné edice Chaos Legion a někdy příští měsíc má vyjít nová mini edice 3 milionů balíčků Rift watchers. Ta nová edice by mohla ceny některých karet srazit si myslím. Ale očekávám, že postupně jak se edice vyprodají, začnou ceny karet zase stoupat.