Hive İle ilgili Beklentilerimizden Bahsettik - Bölüm 1 - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #8

in Hive TR2 years ago (edited)

Merhaba sevgili dostlar. Trliste soru-cevap etkinliklerimizi kısa bir aradan sonra yeniden başlattık. Etkinliğimize katılmak isteyen herkesi Hive Türkiye discord sunucusuna bekliyoruz.

Videoaddiction Arkadaşımızın Sorusu:


@videoaddiction

HIVE'a Neden Katıldınız? HIVE'dan Beklentileriniz Nedir?


Ve İşte Cevaplarımız...

İpexito

Güzel soru, Hive'a neden katıldım. Hive'a katıldım çünkü hep bir blog yazma isteği vardı bende ve arkadaşlarımdan bu platformu duyup, öğrendiğimde burada olmak istediğimi anladım. Biraz araştırma yapıp, buradaki yazıları okudukça benimde kendimce Hive'a katkılarım olabileceğini düşündüm. Daha sonra bir atak yapıp ilk yazımı yazdım ve buradaki maceram böylece başladı. Hive'dan beklentim insanlara ulaşmaktı, bir hobi olarak başladı benim için Hive ve Hive sayesinde dünyanın öbür ucundaki bir insan bile artık yazılarımı okuyabiliyor yaptığım şeylere tanık oluyor, bu harika bir şey. Hive'da yeni keşfettiğim yazarlık community'leri benim kendimde bile yeni bulduğum hikaye yazarlığı yeteneğimi bulmamı sağladı. Artık kendimi hikaye yazma konusunda geliştirmeye çalışıyorum. Özetle Hive bana çook iyi geldi, hayatımın bir parçası olup çıktı ve buna çok memnunum :))

EN: Good question, why did I join Hive? I joined Hive because I always wanted to write a blog, and when I heard and learned about this platform from my friends and I realized that I wanted to be here. As I did some research and read the posts here, I thought that I could contribute to Hive in my own way. Then I made an attack and wrote my first post, and that's how my adventure here began. My expectation from Hive was to reach people, it started as a hobby for me, thanks to Hive and Hive, even a person on the other side of the world can now read my posts and witness what I do, this is a great thing. The new writing communities I discovered in Hive enabled me to find my new story writing talent, even in myself. Now I am trying to improve myself in writing stories. In summary, Hive has been very good for me, it has become a part of my life and I am very happy about it :))


Baycan

Herkese merhaba,
Ben 2017 yılından beri blog yazarlığı yapıyorum. Steemit ile hıve ortaklığı ayrılınca, sevdiğim arkadaşlarım olan @damla ve @sudefteri hıve platformunda kalmıştı. Onlarla ayrı kaldığım için üzülüyordum. Onların da benden ayrı kaldıkları için üzüldüğünü hissedebiliyordum. Onları çok sevdiğim ve onlarla gönül bağını koparmamak için hıve de yazmaya karar verdim. ❤️

Hıve den beklentim güzel dostlukların yanında, kaliteli yazıların gerçekten ödüllendirilmesini bekliyorum. Aramızda çok güzel yazı yazan yazarlarımız var. Güzel ve kaliteli yazan herkesin hak ettiğini almasını istiyorum. Sonuçta burada yazmanın tadına varırken kazanmak da insana güzel bir moral oluyor.

Hıve den beklentilerim, güzel arkadaşlıklar ve yeterli bir küratörlük ve ödül sistemi oluşturmasıdır.


Crazygirl777

Evet sevgili arkadaşlar sizlere bende neden Hıve ye katıldığımı anlatmak istiyorum. Öncelikle katılmamı sağlayan @baycan ablama çok teşekkür ediyorum onun sayesinde Hıve ye katıldım. Daha önce farklı sitelerde yazılar yazıyordum . Fakat bu sitelerde ne kaliteli arkadaşlıklar edinebiliyor nede emegimin karşılığını alabiliyordum. Hıve bir ay öncesi katıldım daha yeniyim . Fakat katıldığım için çok mutluyum . Bu platformda hem güzel arkadaşlıklar edindim , güzel ve başarılı yazarlarla karşılaştım . Bende yazılarımda emegimin karşılığını da aldığım için çok mutluyum.Hıve de Gerçekten güzel ve kaliteli yazı yazan arkadaşlar var. Saatlerce bu yazılar için emek harcayan arkadaşlar var. Ki ben bunlardan biri oldugum için çok mutluyum ve zamanımın büyük bir bölümü nü hive de geçiriyorum. Hive den beklentim Bu platformda emek veren tüm arkadaşlarımın ve yazarların ödül sistemiyle ödüllendirilmesini sağlamasını böylelikle gerçekten aktif olan yazarların motive olmasını daha başarılı yazılara dogru ilerlemesini saglamasını istiyorum. 🙏🙏🙏


Hephaestus

Merhaba

HIVE'ye (O zamanlar Steemit) katılmadan önce uzun bir süredir online gelir getiren video izleme, anket doldurma ve benzeri platformla ilgileniyordum. Bu platformlardan ufak da olsa gelirler elde etmiştim. HIVE ile tanıştıktan sonra blog tarzındaki yazılardan da gelir elde edilmesi çok hoşuma gitmişti. Ciddi olarak blog yazmaya HIVE'de başladım diyebilirim. 4 yılı aşkın süredir burdayım. Bu sürede hesabımı çok geliştiremedim ama ben HIVE'ye uzun vadeli bir yatırım olarak bakiyorum. Bu nedenle daha çok yolumuz var. İlerde hesabımı istediğim seviyeye getirdiğimde HIVE'den ek gelir elde etmek istiyorum. Böylece hayatımda hedeflediğim bazı şeylerin finansmanını HIVE'den sağlamayı düşünüyorum. Bakalım...

EN: Hi

Before joining HIVE (Steemit back then), I had been interested in online earning platforms such as video watching, survey filling and similar platform for a long time. I earned a small income from these platforms. After I met HIVE, I liked the fact that generating income from blog-style posts. I can say that I seriously started blogging with HIVE. I've been here for over 4 years. I haven't been able to improve my account much during this time, but I consider HIVE as a long-term investment. Therefore, we still have a long way to go. In the future, when I grow my account to the level I want, I want to get additional income from HIVE. Thus, I think to finance some things I want to do in my life with the income from HIVE.

Let's see...


Angelnature777

@baycan sayesinde bu platformu tanıdım. Ama iyiki arkadaşım beni sizlerle tanıştırdı. Kendimi burada çok rahat hissediyorum. Duygularımı sizlerle paylaşırken çok heyecanlanıyorum. Benim buna ihtiyacım varmış. Hayatımın bir parçası oldu. Hive iyiki hayatımda. @baycan arkadaşıma ve bana yardımcı olan herkese çok teşekkür ediyorum


Dusunenkalpp

Hive neden katıldım geleceğe bir not düşebilmek insanlara faydalı olabilmek blog yazma konusunda kendimi geliştirmek aynı zamanda ek bir gelirimin olması için hive katıldım.

İlk başlarda kendimce birşeyler yazmaya çalışırım yazabildigim kadarıyla paylaşırım dedim ilerde çocuklarım torumlarim okur beni hatırlar bir Fatiha okur bir dua eder diyede düşündüm aynı zamanda yazdığım yazılarin değerli #tr topluluğu tarafından desteklenmesi benim için güzel bir motivasyon kaynağı oldu ve burada #hive sayesinde tr topluluğunun orijinal yazılarını okuma fırsatım oldu kendimi geliştirme noktasında güzel bir fırsat yakaladığımı düşünüyorum beklentim tr topluluğu ile birlikte hive de güzel yerlere gelip bütün tr topluluğunu destekleyip faydalı olabilmeyi umuyorum.Birlikte güzel günlere ulaşmak dileğiyle herkese teşekkür ediyorum.



Teşekkür ederiz...

Türkçe yazıları destekleyen değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e sonsuz teşekkürler. 🌼 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses

Ayrıca görseller için @ruen'e, cent delegasyonları için @anadolu'ya, etkinlik organizasyonları için @baycan ve @uzercanan'a ve Trliste'yi destekleyen, etkinliklerimize katılan ve emek veren tüm üyelerimize teşekkür ederiz. Etkinliğimiz devam ediyor, katılımlarınızı bekliyoruz.


Önceki Etkinliklerimizden...


Sort:  

Ne kadar güzelll🌸
Hive, hepimizi farklı sebeplerle farklı yollarla da olsa bir araya getirdi.
İyi ki sizin gibi güzel insanlarla tanıştım 😊
Çok güzel bir soru bulmuşsun @videoaddiction , ve çok güzel bir post hazırlamışsın @damla 💐

Teşekkür ederim güzel sözlerin için, desteklerin için, katılımın için İpek 🌼 Çok samimi ve içten bir mesaj olmuş. Yeni avatarını da çok beğendim, posta ekleyincea şimdi iyice dikkatimi çekti, güzel olmuş 🤗

Teşekkürler ilginiz için ;)

Zaman ayırıp emek veren herkese teşekkürler.

Sana da çok teşekkürler güzel soru için, katılımın için, desteklerin için 🌼

Rica ederim. Bir soru daha vardı ama ara verdiğimiz için unuttum :)

Ben de emeği geçen herkese teşekkür ederim. Tabii ki başta sana @damla cığım❤️. Desteklerin için her şey için teşekkürler. ❤️

Sana ne kadar teşekkür etsem az. Yanımda yakınımda olman bana her zaman çok iyi hissettiriyor. İyi ki dönmüşsün 🤗

Senden bunu duymak bile bana çok büyük mutluluk verdi canım benim ne mutlu ki böyle güzel bir arkadaşlığımız oluştu burada. @sudefteri @uzercanan hepiniz burada benim oluş sebebimsiniz. Sizleri çok seviyorum İyi ki varsınız. 😍

Birbirimize destek olup daha iyisi daha güzeli için hareket etmek çok güzel bir duygu. Sizlerin sayesinde bende bu güzel duyguyu taşıyorum. Teşekkürler.

Çok güzel bir etkinlik olmuş. Herkesin eline sağlık. :)

Teşekkür ederiz desteklerin için, katılımların için, aramızda olduğun için, güzel yazıların için .... 🌼 Fotoğraflar özellikle çok güzel olmaya başladı 🙂

Çok teşekkür ederim :)

çok güzel bir etkinlik. emeğinize sağlık. çok teşekkür ederim.

Herkesin emeğine sağlık. Güzel bir yazı çıkmış ortaya. Okuması keyifli. 😊

🌸çok güzel hikayeler çıkmış ortaya :) okurken keyif aldım.